مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین عنوان کرد

فعالیت بیش از 70 درصد واحدهای بهره‌بردار در شهرک صنعتی کاسپین 1/ خروج 40 واحد راکد در دستور کار قرار دارد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: بیش از 70 درصد واحدهای بهره‌بردار شهرک صنعتی کاسپین 1 فعال است.
کد خبر: ۵۶۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 05 February 2018

 به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، حمیدرضا خانپور صبح امروز در حاشیه مراسم افتتاح شرکت نان رعنای البرز شهرک صنعتی کاسپین 1 در گفت وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: این شرکت برای نخستین بار در استان قزوین احداث و افتتاح شده که شعبه مرکزی آن در قزوین فعال بوده و در آینده نزدیک در تمام شهرستان های استان اقدام به راه‌اندازی شعبه می‌کند.

وی افزود: از سوی شرکت نان رعنای البرز شهرک صنعتی کاسپین یک 90 نوع محصول تولید می‌شود که با مشارکت بانک سپه احداث شده است و صاحب شرکت از افراد توانمند در زمینه تولید نان بوده و50 سال است در این حوزه فعالیت دارد.

این مسؤول ادامه داد: در حال حاضر در 154 واحد فعال شهرک صنعتی کاسپین 1 بیش از 10 هزار نفر مشغول به کار هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به انعقاد قرارداد 306 واحد توسط سرمایه‌گذار بخش داخلی و خارجی در شهرک صنعتی کاسپین یک اضافه کرد: احداث 112 طرح در دستور کار قرار گرفته، هفت واحد در مرحله‌نصب ماشین آلات، 25 واحد در مرحله‌دیوار کشی و 54 واحد در مرحله‌نصب سوله قرار دارند.

خانپور خاطرنشان کرد: 40 واحد راکد در شهرک صنعتی کاسپین 1 وجود دارد که با برنامه‌ریزی انجام شده به چرخه تولید باز می‌گردند.
وی اذعان کرد: اختلاف بین سرمایه‌گذاران، کمبود سرمایه در گردش، عدم برنامه‌ریزی برای فروش در بازار کار و فرسوده و قدیمی بودن ماشین آلات از جمله علل واحدهای راکد در شهرک صنعتی کاسپین یک است.
این مسؤول افزود: بیش از 70 درصد واحدهای بهره‌بردار شهرک صنعتی کاسپین 1 فعال است که با فعال کردن 40 واحد راکد و بهره‌برداری از 112 طرح در دستور کار برای بیش از 10 هزار نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار