اعلام آمادگي تاكنون قريب هزار زائر یزدی براي حج سال آينده

با گذشت بيش از يك هفته از فراخوان سازمان حج و زيارت از زائران حج سال ۹۷، بيش از 970 زائر يزدي متقاضي براي حج سال آينده اقدام به تكميل اطلاعات اوليه خود در سامانه اين سازمان كرده‌اند .
کد خبر: ۵۶۱۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 05 February 2018

مدیریت حج و زيارت استان پيش از اين از هم‌استانی‌های یزدی كه تا قبل از سي‌ام آبان ٨٥ اقدام به واريز مبلغ لازم براي اعزام به حج كرده و فيش مربوط را دريافت كرده بودند، خواسته بود از چهارم بهمن براي تكميل اطلاعات اوليه خود به سامانه اينترنتي مربوط به نشاني الكترونيكي www.reserve.haj.ir مراجعه كنند.

«علی اصغر شریفی» مدیر حج و زيارت یزد درباره روند مراجعه همشریان براي تكميل اطلاعات اوليه، گفت: اين روند از چهارم بهمن آغاز شده و در هفت روز اول بيش از 970 نفر با مراجعه به سامانه ياد شده، اقدام به تكميل اطلاعات خود كرده‌اند .

اين مسئول مراجعه همشهریان یزدی براي تكميل اطلاعات خود را فراتر از انتظار دانست و افزود: روند مراجعه و تكميل اطلاعات با نظم مثال‌زدني در جريان است.

شريفي ياداور شد: در صورتي كه هموطنان هنگام ورود به صفحه سامانه و در جريان تكميل اطلاعات خود با مشكلي از جمله تطابق نداشتن مدارك كنوني با اسناد موجود در سامانه مواجه شدند، مي توانند با اتصال به لينك تعبيه شده در همان صفحه و دريافت شماره تلفن‌هاي حج و زيارت استان ، پاسخ پرسش و راه حل مشكلات پيش آمده را دريافت و مجدداً اقدام به تكميل اطلاعات كنند .

گفتني است، بنابر اين گزارش همشهریانی كه طي فرصت تعيين شده اقدام به تكميل اطلاعات خود در سامانه مي‌كنند، بايد منتظر مرحله بعدي يعني ثبت‌نام قطعي باشند.

منبع:ایسنا یزد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار