بازرسی کارشناسان دامپزشکی از کبابی‌ها و رستوران‌های شهر جوانرود

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود از انجام بازرسی مشترک از کبابی‌ها و رستوران‌های سطح شهر جوانرود خبر داد.
کد خبر: ۵۶۰۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 03 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، دکتر امیری با اعلام این خبر اظهار داشت: اکیپی مشترک از دامپزشکی، بهداشت محیط، تعزیرات و صنعت، معدن و تجارت به مناسبت دهه مبارک فجر ازکبابی ها، رستوران‌ها و قصابی‌های سطح شهرجوانرود بازرسی کردند.

وی با اشاره به بازدید‌های مستمر و ادواری توسط کارشناسان شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود از مراکز تهیه و عرضه فرآورده‌های خام دامی، هدف از اجرای این بازدید‌ها را تامین امنیت غذایی و سلامت فرآورده‌های دامی مصرفی شهروندان عنوان کرد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود همچنین افزود: اکیپ‌های بازرسی و کنترل بهداشتی شبکه دامپزشکی شهرستان جوانرود در راستای ارتقای بهداشت عمومی، کنترل بهداشت گوشت، حفظ سلامت شهروندان و همچنین ممانعت از کشتار‌های غیرمجاز اقدام به بازدید و نظارت از رستوران ها، کبابی‌ها و قصابی‌ها کردند.

دکتر امیری بیان داشت: در این بازرسی‌ها تذکرات لازم به متصدیان واحد‌های عرضه مواد غذایی گوشتی درتهیه فرآورده مصرفی از مراکز عرضه مجاز شهرستان و توصیه‌های بهداشتی در خصوص نحوه نگهداری و چگونگی عرضه مواد خام دامی به آن‌ها ارائه گردید.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت گزارش‌های مردمی در کشف تخلفات بهداشتی و برخورد با متخلفانی که سلامت شهروندان را به مخاطره می‌اندازند از آن‌ها خواست تا هرگونه گزارش، انتقاد و پیشنهاد خود را از طریق شماره تماس چهاررقمی ۱۵۱۲ و نیز سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۱۲ با کارشناسان اداره کل دامپزشکی در میان بگذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار