مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل؛

بازار مکاره تهاجم فرهنگی داغ است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی بازار مکاره تهاجم فرهنگی برای ضربه زدن به انقلاب همچنان داغ است.
کد خبر: ۵۶۰۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴ 02 February 2018
به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده صبح جمعه در حاشیه مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: به مدت چهل دهه دشمن از هیچ کوششی برای ضربه زدن به انقلاب دست نکشیده و بعد از شکست در تحریم اقتصادی، تهاجم فرهنگی را در پیش کشیده است.

وی با اذعان به اینکه هدف دشمن در این شرایط ضربه به جوانان است، اضافه کرد: همچنان که در زمان پیروزی انقلاب اسلامی رهبری دینی عامل وحدت و پیروزی بود، امروز نیز مردم با تبعیت از ولی‌فقیه از تهدیدها مصون هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تأکید کرد: زمانی رشادت‌های جوانان انقلابی خود موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد و امروز نیز باید به ظرفیت و توانمندی جوانان توجه ویژه داشت.

به گفته ستوده در بهمن ۵۷ مردم بی‌محابا مقابل رژیم دست نشانده و تا بن دندان مسلح ستم‌شاهی سینه سپر کرده و خواستار خروج آن از حوزه حاکمیت کشور شدند و نظام جمهوری اسلامی را با قاطعیت جایگزین کردند.

وی به نقش جوانان نسل سوم انقلاب در دفاع از آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: ضروری است به تفاوت نیازها و دیدگاه‌های نسل‌های انقلاب توجه داشت و با هر نسلی متناسب با نیاز خود مواجه شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: نسل‌های جدید، بخش‌هایی از دیدگاه‌های نسل‌های قبلی را تعدیل می‌کنند یا تغییر می‌دهند و برخی مواقع این تغییر و تعدیل‌ها، بسیار جدی است.

ستوده معتقد است این تفاوت اگر به درستی شناخته شده و با شیوه‌های صحیح با آن برخورد شود، نه تنها عارضه‌ای به دنبال نخواهد داشت که موجب پختگی و ارتقای نسل‌های آینده خواهد شد و این امر موجب می‌شود نسل سوم انقلاب با بصیرت به ایفای وظیفه در قبال ولایت و میهن اسلامی بپردازد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار