/هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال/

بازی 6 امتیازی شاگردان ویسی/تقابل دوباره پورموسوی و کمالوند در داربی خوزستان

استقلال خوزستان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف سپیدرود می رود و فولاد میزبان نفت آبادان است.
کد خبر: ۵۶۰۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱ 01 February 2018

 

بازی 6 امتیازی شاگردان ویسی/تقابل دوباره پورموسوی و کمالوند در داربی خوزستان

استقلال خوزستان در هفته هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال میهمان تیم سپیدرود رشت است و داربی خوزستان نیز بین دو تیم فولاد و نفت آبادان برگزار می شود.

سپیدرود رشت – استقلال خوزستان

ورزشگاه سردار جنگل فردا میزبان قعرنشینان جدول است؛ این بازی برای دو تیم که این روزها سقوط را بیشتر از قبل احساس می کنند، شش امتیازی و از اهیمت بالایی برخوردار است، زیرا شکست در این بازی تا حدودی کار تیم بازنده را برای باقی ماندن در لیگ برتر سخت خواهد کرد.

ویسی که روزی تیمش قهرمان لیگ بوده، نمی خواهد پس از آن عنوان به لیگ یک سقوط کند و آبی ها که به خوبی اهمیت این بازی را درک کرده اند، فردا به دنبال سه امتیاز و رهایی از این وضعیت نامناسب جدولی هستند. در آن سوی میدان نیز شاگردان علی کریمی قرار دارند که همچون استقلالی ها روزگار خوبی ندارند و در این دیدار خانگی در اندیشه کسب حداکثر امتیاز هستند.

استقلال خوزستان از ساعت 14:30 فردا (جمعه) میهمان تیم سپیدرود رشت است.

فولاد – نفت آبادان

فولادی ها برخلاف چند سال گذشته، روزهای خوب و آرامی را پشت سر می گذرانند؛ روزهایی که با تدابیر مدیریت و تفکرات خاص پورموسوی به این تیم القا شده است و در پی آن با قرار گرفتن در رده دوم جدول به دنبال کسب سهمیه آسیایی هستند.

فولاد هفته گذشته موفق به کسب سه امتیاز بازی با سپاهان شد و توانست دوباره رده دوم جدول را که هفته ها به آن ها اختصاص داشت، پس بگیرد و اکنون با روحیه، شاداب و اعتماد به نفس بالا میزبان نفت آبادان است و می خواهد پیروزی در دور رفت را این بار در ورزشگاه غدیر و در حضور بیشمار هواداران خود جشن بگیرد.

نفت آبادان در نیمه نهایی جام حذفی با قبول شکست برابر استقلال تهران و کنار رفتن از این رقابت ها، اکنون تنها هدفش تک رقمی شدن در لیگ برتر است؛ هدفی که با توجه به تقابل تیم های میانه جدول و بالای جدول چندان کار آسانی نیست ولی کمالوند می خواهد هر طور که شده با تک رقمی شدن تیمش، لیگ را به پایان برساند.

زردپوشان آبادانی که در دور رفت بازی را به فولادی ها واگذار کردند و چند روز پیش نیز جام حذفی را از دست دادند، به هیچ عنوان نمی خواهند این بار در غدیر طعم شکست برابر فولاد را بچشند.

آنچه بر عیار این بازی سنتی فوتبال خوزستان می افزاید، رقابت دیرینه فوتبال اهواز و آبادان است و مطمعنا این دیدار نیز همچون بازی نیم فصل اول، جذاب و دیدنی خواهد شد.

داربی خوزستان از ساعت 15 روز شنبه (14 بهمن ماه) در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار