مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختياری مطرح کرد

نقش مؤثر بانک‌ها در تسهیل مسیر توسعه اقتصادی

تابناک چهارمحال وبختیاری- مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختياری گفت: نقش بانک‌ها در تسهيل مسير توسعه اقتصادی، مؤثر و حياتی است.
کد خبر: ۵۵۷۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 25 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علیرضا شفیع زاده در دیدار با رئیس شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با توجه به فعالیت‌های مستمر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که هدف نخست آن کمک برای تسریع در تکمیل و راه‌اندازی واحدهای نیمه‌تمام تولیدی است و عضویت بانک‌ها متناسب با موضوعات مطروحه؛ بی‌تردید همفکری و تعامل با بانک‌ها بسیار راه‌گشا و نتیجه‌بخش خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه نقش بانک‌ها در تسهیل مسیر توسعه اقتصادی، مؤثر و حیاتی است، افزود: خوشبختانه در طول سالیان اخیر همکاری بانک‌ها در چهارمحال و بختیاری همواره مثمرثمر بوده و امیدواریم در ادامه نیز نتایج مطلوبی در برداشته باشد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری در این دیدار گزارشی از روند حاکم بر شهرک‌ها و نواحی صنعتی و همچنین شرایط موجود واحدهای صنعتی مستقر، ارائه داد.
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری نیز ابراز امیدواری کرد که با مشارکت همه دستگاه‌های ذی‌ربط زمینه حمایت و کمک به توسعه صادرات محصولات تولیدی این استان بیش از پیش فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار