استاندار قزوین:

نماد وحدت ملی در دهه فجر تقویت شود/ کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم

استاندار قزوین گفت: مردم و مسؤولان باید نماد وحدت ملی را در دهه فجر امسال تقویت کرده و در این زمینه متحد باشند تا دشمن نتواند نقشه‌های شوم خود را علیه نظام عملیاتی کند.
کد خبر: ۵۵۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 24 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در جلسه ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر که با حضور مسؤولان دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های دهه فجر سال جاری اظهار داشت: مسؤولان باید تلاش کنند تا برنامه‌های دهه فجر امسال با شکوه‌تر از سال گذشته برگزار شود.

وی ادامه داد: مردم و مسؤولان باید نماد وحدت ملی را در دهه فجر امسال تقویت کرده و در این زمینه متحد باشند تا دشمن نتواند نقشه‌های شوم خود را علیه نظام عملیاتی کند.

استاندار قزوین با بیان اینکه ماهیت انقلاب اسلامی ایران فرهنگی است، تصریح کرد: فرمانداران شهرستان‌ها باید تلاش کنند تا برنامه‌های باشکوهی در دهه فجر برگزار شود.

زاهدی یادآور شد: دشمنان نظام از ابتدای انقلاب درصدد تخریب و ضربه زدن به ایران اسلامی بودند و امروز تلاش می‌کنند تا نظام اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند که در این زمینه باید هوشیار بود و خدمات شایانی را به مردم ارائه داد.

این مسؤول مطرح کرد: امروز مسؤولان موظف هستند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را در قالب برگزاری ویژه برنامه‌ها به مردم تبیین کرده و آن را به نسل جوان منتقل کنند.

استاندار قزوین اضافه کرد: دشمن هر روز برای انقلاب اسلامی توطئه می‌چیند و درصدد تخریب افکار عموم است که می‌طلبد در این زمینه مسؤوان به ویژه فرمانداران در شهرستان‌ها برنامه‌های دهه فجر را هرچه باشکوه‌تر برگزار کرده و تمام دستگاه‌ها و نهادها هم از ظرفیت تشکل‌ها و نهادهای مردمی استفاده کنند.

زاهدی در ادامه با اشاره به خانواده‌های شاهد و ایثارگر در استان توضیح داد: خانواده شهدا و ایثارگران جزو سرمایه‌های اصلی انقلاب اسلامی هستند که مسؤولان نباید آن‌ها را فراموش کنند بلکه باید از آن‌ها دلجویی و تکریم کنند.

وی عنوان کرد: در راستای ارائه خدمات به مردم باید کمتر حرف بزنیم و بیشتر عمل کنیم چراکه مردم ولی‌نعمتان ما هستند و باید مشکلات آن‌ها برطرف شود تا جامعه‌ای پویا داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار