توسط ناجیان 125

آتش‌سوزی خودروی مینی‌بوس در قزوین اطفا شد

معاون عمليات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمنی شهرداری قزوين گفت: با اقدام به موقع آتش‌نشانان حریق یک دستگاه مینی‌بوس پارک شده در میدان سرداران قزوین اطفا و از گسترش حریق و افزایش خسارت جلوگیری شد.
کد خبر: ۵۵۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 24 January 2018

 به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین، قدیر موسی‌خانی اظهار داشت: پیرو تماس شهروندان با ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی قزوین در ساعت 6:29 دقیقه روز دوشنبه دوم بهمن ماه سال جاری، از وقوع حریق در یک دستگاه خودروی مینی‌بوس خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی قزوین آتش‌نشانان ایستگاه شماره دو شهید بابایی و هفت شهید مفتح را به محل حادثه واقع در بلوار شهید بهشتی ـ ضلع شمال غربی میدان سرداران رهسپار کرد.

وی در خصوص این حادثه گفت: در کمتر از دو دقیقه پس از اطلاع‌رسانی این حادثه به سامانه 125، نخستین گروه عملیاتی خود را به محل حریق رسانده و مشاهده شد یک دستگاه خودروی مینی‌بوس پارک شده در کنار خیابان طعمه حریق شده و از تمام قسمت‌های اتاق آن شعله‌های آتش زبانه می‌کشد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین تصریح کرد: ناجیان 125 بدون معطلی و با استفاده از تجهیزات ویژه اطفا حریق و کشیدن چندین بند لوله آب‌رسان، از دو جهت مختلف اقدام به مهار آتش کرده و موفق شدند در کمترین زمان ممکن شعله‌های سرکش آتش را مهار و از افزایش خسارت و سرایت حریق به سایر نقاط خودرو جلوگیری کنند.

موسی‌خانی دلیل بروز این حادثه را از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی اعلام کرد و افزود: خوشبختانه دراین حادثه به هیچ‌کس آسیبی نرسید و آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل و تحویل خودرو به مالک و عوامل انتظامی حاضر در محل به مأموریت خود پایان دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار