سهم نیم درصدی همدان از صنعت کشور

به گفته نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی استان همدان کمترین سهم و فقط نیم درصد سهم صنعت کشور را دارد.
کد خبر: ۵۵۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲ 01 July 2015
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ستان همدان کمترین سهم و فقط نیم درصد سهم صنعت کشور را دارد.
به گزارش مهر، بهروز نعمتی در همایش پاسداشت حماسه حضور که به مناسبت دومین سالگرد دولت تدبیر و امید برگزار شد با بیان اینکه یکی از دستاوردهای نظام موضوع دموکراسی و مردم سالاری دینی است، اظهار داشت: همه مردم در این دموکراسی و انقلاب درونی شریک هستند.
وی با بیان اینکه مردم ممکن است در زمانی به عده ای بیشترین رای را بدهند و چهار سال بعد به شخصی دیگر بیشترین رای را بدهند، عنوان کرد: امسال سال تخریب تعدادی از نماینده ها و سال بعد سال تخریب دولت است و قوت تخریب ها بیشتر می شود.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در استان همدان برخی طیف ها خود را در این جریان فعال می بینند و امیدواریم روزی برسد که به رای مردم اعتماد کنیم، عنوان کرد: باید به رای مردم که رای اکثریت است تن داد و اگر این اتفاق بیفتد نهال دموکراسی که ۳۶ سال پیش کاشته شد و امروز به درخت تناوری تبدیل شده ثمراتی خواهد داشت.
همدان کمترین سهم صنعت کشور و فقط نیم درصد سهم صنعت کشور را دارد
نعمتی با بیان اینکه استان همدان کمترین سهم و فقط نیم درصد سهم صنعت کشور را دارد، بیان داشت: کم بودن سهم صنعت استان همدان به این معناست که مشکلات متعددی وجود دارد که اجازه نداده از این موضوع بهره مند شویم.
وی با بیان اینکه صنعت و معدن در استان همدان به رغم موقعیت های خوب غریب هستند، بیان کرد: نمونه کانی های استان همدان در هیچ کجای کشور پیدا نمی شود اما هیچ سرمایه گذاری برای استخراج این کانی ها سرمایه گذاری نمی کند که این مسئله به نبود امنیت روانی سرمایه گذار بر می گردد.
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرمایه گذار اگر امنیت داشته باشد سرمایه گذاری می کند و اکنون در استان همدان امنیت برای سرمایه گذار فراهم نیست، بیان کرد: استان همدان در معادن سیلیس، آهک، دولومیت و غیره حرف نخست را در کشور می زند و معادن دولومیت در نهاوند بهترین هستند اما هیچگونه بهره برداری درست از این معادن صورت نمی گیرد.
بهروز نعمتی با بیان اینکه در دولت های گذشته قانون هدفمندی یارانه ها تصویب شد و سالانه ۴۵ هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت می شود، بیان کرد: سالانه ۴۵ هزار میلیارد یارانه نقدی پرداخت می شود درصورتی که باید شرایط به گونه ای فراهم شود که ۲۰ هزار میلیارد از این مبلغ به کارهای عمرانی تخصیص یابد.
وی با بیان اینکه برخی از کارهایی که انجام می شود خلاف تدبیر و امید است و باید در راستای هدفمندی یارانه ها تدبیر بیشتری شود، عنوان کرد: در بحث بهداشت باید قدم را فراتر بگذاریم هرچند به مسئله درمان خوب پرداخته می شود اما باید به پیشگیری بیشتر بپردازیم.
مراکز بهداشتی در روستاها باید افزایش پیدا کند
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مراکز بهداشتی در روستاها باید افزایش پیدا کند تا لازم نباشد ۹۰ میلیارد تومان یارانه درمان در استان همدان پرداخت شود، افزود: با این ۹۰ میلیارد تومان می توان چند پروژه را به نتیجه رساند.
نعمتی با بیان اینکه مسکن مهر در شهرها کلونی است و در آینده مشکلات زیادی را برای کشور ایجاد می کند، بیان کرد: باید از هم اکنون به فکر مشکلات مسکن مهر بود هرچند بسیاری از مشکلاتی که در مسکن مهر پیش آمده خواسته مسئولان نبوده اما باید ساماندهی شوند.
عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز در ادامه با بیان اینکه آرامش امروز کشور مدیون جان فشانی های شهداست، اظهار داشت: دو سال پیش مردم ایران در لبیک به ندای رهبری پای صندوق های رای آمدند و قطار ایران را که از مسیر اعتدال و تدبیر خارج شده بود به مسیر عقلانیت بازگرداندند.
ابراهیم مولوی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید با استفاده از همه اندیشه ها و سلایق توانست دولتی تشکیل دهد که آرامش، شادابی و نشاط را همراه با توسعه اقتصاد و غیره به دست آورد، عنوان کرد: یکی از برکات الهی پیدا شدن پیکر پاک شهدا به خصوص شهدای غواص بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار