دانشگاه، در مسائل اجتماعی کشور و استان به شکل ملموس ورود پیدا کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت:مروز از دانشگاه انتظار می رود، در مسائل کشور و استان به شکل ملموس با موضوع های اجتماعی و اقتصادی ورود پیدا کند، گفت: اندیشمندان خوبی در دانشگاه هستند از مرحله تئوری باید عبور کرد و به مرحله عمل رسید.
کد خبر: ۵۴۶۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 01 January 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: دکتر هادی پژوهش جهرمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز (11 دی) در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان دانشگاه شیراز با اشاره به اینکه امروز از دانشگاه انتظار می رود، در مسائل کشور و استان به شکل ملموس با موضوع های اجتماعی و اقتصادی ورود پیدا کند، گفت: اندیشمندان خوبی در دانشگاه هستند از مرحله تئوری باید عبور کرد و به مرحله عمل رسید.

وی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی وجود دارد و باید برای رفع آن در حوزه اجرا وارد شد و این مشکلات را رفع کرد، اظهار داشت: دانشگاه در حوزه پژوهش مقام خوبی را داشته است و این نشان از آن دارد که دانشگاه شیراز در تولید علم بسیار فعال است.

دکتر پژوهش جهرمی با تاکید بر اینکه باید این تولید علم به منصه ظهور عملی برسد، تاکید کرد: امید است همه دستگاه ها و نهادها به دانشگاه در برنامه ریزی های حوزه علم و پژوهش، کمک کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار