بخش زنان و زایمان ساختمان بیمارستان هاجر شهرکرد نیازمند بازسازی است

تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه، مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تمام بیمارستان‌های استان در 10 تا 15 سال اخیر احداث شده و در مقابل حوادثی همچون زلزله مستحکم هستند و تنها یک بخش از بیمارستان هاجر شهرکرد نیازمند بازسازی است.
کد خبر: ۵۴۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 20 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید رئیسی اظهار کرد: بیمارستان‌هایی از استان که در 10 سال اخیر از طریق راه و شهرسازی و وزارت بهداشت ساخته شدند، مطابق با استانداردهای ساختمانی بالا احداث شدند و در مقابل حوادثی همانند زلزله محکم هستند.
وی افزود: در استان تنها بیمارستان هاجر شهرکرد نیاز به بازسازی دارد که در طرح تحول سلامت تعدادی از بخش‌های آن مورد بهسازی قرار گرفت.
رئیسی ادامه داد: هم اکنون نیز تنها بخش زنان و زایمان این بیمارستان که در اوایل انقلاب ساخته شده نیازمند بازسازی است اما سایر بخش‌های آن همچون قلب و عروق و داخلی، در 10 تا 15 سال اخیر احداث شده و نیازی به بازسازی ندارند.
وی با اشاره به اینکه به منظور بهسازی کامل اعتباری حدود 100 میلیارد ریال مورد نیاز است، خاطرنشان کرد: همچنین در صورت تأیید ساخت کلی بیمارستان جایگزین از سوی سازمان مدیریت کشور، اعتباری حدود 1500 میلیارد ریال نیاز است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار