دبیر جشنواره علامه حلی در چهارمحال و بختیاری بیان کرد

رشد قابل توجه آثار ارائه‌شده به جشنواره علامه حلی

تابناک چهارمحال وبختیاری- دبیر جشنواره علامه حلی در چهارمحال و بختیاری گفت: طی 9 سال گذشته آثار ارائه شده به دبیرخانه جشنواره علامه حلی در استان با رشد قابل توجهی مواجه بوده است.
کد خبر: ۵۳۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 17 December 2017
به گزارش خبرگزارش تابناک شهرکرد، حجت‌الاسلام مهدی نادری در اختتامیه جشنواره علامه حلی ویژه طلاب جوان با اشاره به اینکه بعضی از اساتید و طلاب خزانه علم هستند، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره‌ها می‌توانند باعث رشد علمی و دیده‌ شدن آثار پژوهشی طلاب جوان باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه طی 9 سال گذشته آثار ارائه شده به دبیرخانه جشنواره علامه حلی در چهارمحال و بختیاری با رشد قابل توجهی مواجه بوده است، خاطرنشان کرد: کشف ظرفیت‌های علمی و پژوهشی از برکات برگزاری این جشنواره بود و حدود 201 اثر از حوزه علمیه برادران و 214 اثر از حوزه علمیه خواهران دریافت شد.

دبیر جشنواره علامه حلی در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: 14 نفر از اساتید سطح 4 حوزه علمیه ارزیابی آثار ارائه شده به دبیرخانه جشنواره علامه حلی را برعهده اشتند که در نهایت 41 اثر در بخش خواهران و برادران در سطوح مختلف برگزیده شدند.

نادری با ابراز امیدواری از حضور پرشور طلاب جوان در دهمین جشنواره علامه حلی، گفت: کشف استعدادهای طلاب جوان از دستاوردهای بسیار خوب این جشنواره بود و تلاش می‌کنیم تا در سال آینده این جشنواره را قطعی‌تر ادامه دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار