گفتمان بسیج درجامعه تقویت شود

مسوول تعلیم وتربیت سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: تفکر و گفتمان سازی بسیج درعرصه های متنوع و براساس گفتمان ولایت، باید در درون جامعه رشد یابد.
کد خبر: ۵۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ 27 June 2015
تابناک بوشهر: حجت الاسلام محمود اسدی روز شنبه درنشست هیات عاشقان ولایت درجمع ارکان شجره طیبه صالحین بسیج سپاه انصار الحسین (ع) گناوه افزود: گفتمان ولایت در زندگی روزمره مردم نهادینه شود و مهم ترین وظیفه هر بسیجی در جامعه کمک به این گفتمان سازی با استفاده از سازوکارهای مناسب است.

وی بااشاره به فرامین مقام معظم رهبری، گفت: منویات رهبر فرزانه انقلاب در29 خرداد و دوم تیر امسال در مقابله فتنه و مسایل حساس منطقه و جهان نفس تازه ای به انقلاب، نظام و ملت دمید.

وی بیان کرد: بسیج باید تمام تلاش خود را برای محقق و نهادینه شدن گفتمان ولایت که سرمنشا و هدف نهایی تمامی گفتمان ها است، بکار ببندد.

اسدی گفت: ملت ایران امروز یک خواسته و یک آرمان بحق و اصولی دارد که وجود کشوری سرافراز است که درعرصه معادلات جهانی حرفی برای گفتن داشته باشد که و با عنایت خداوند متعال تا حدود بسیار بالایی این آرمان تحقق یافته است.

مسوول تعلیم و تربیت سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: ما حاکمیت و مشروعیت نظام خود را با وجود دو رکن رهبری و مردم بیدار البته تبعیت هم جانبه مردم در این مسیر در همه زمان ها و عرصه ها به همان نشان داده ایم.

وی بیان کرد: امروز دشمن از طریق تهاجم فرهنگی و تهاجم اقتصادی قصد ضربه زدن به انقلاب را دارد که با انجام کار فرهنگی و برگزاری گفتمان های متناسب براساس گفتمان ولایت می توان این نقشه شوم دشمن را بی اثر کنیم.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار