مسئول مرکز رشد و خلاقیت بسیج استان قزوین:

مرکز رشد بسیج استان جزء ۵ مرکز برتر علمی در کشور است

مسئول مرکز رشد و خلاقیت بسیج استان قزوین خبر داد: در سطح کشور ۳۷ مرکز رشد بسیج وجود دارد که مرکز رشد قزوین در زمره ۵ مرکز برتر کشور به لحاظ عملکرد، تحهیزات و‌برنامه‌های آن قرار دارد.
کد خبر: ۵۲۹۵۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴ 25 November 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از  ایسنا منطقه قزوین، نشست خبری مسئولان بسیج علمی و پژوهشی استان قزوین ظهر امروز در مرکز شهید آوینی قزوین برگزار شد.

محسن بلوکی مسئول مرکز رشد و خلاقیت بسیج استان قزوین در این نشست اظهار کرد: مرکز رشد بازوی عملیاتی سازمان علمی و پژوهشی بسیج در استان به شمار می‌رود.

وی افزود: در سطح کشور ۳۷ مرکز رشد بسیج وجود دارد که مرکز رشد قزوین در زمره ۵ مرکز برتر کشور به لحاظ عملکرد، تحهیزات و‌برنامه‌های آن قرار دارد.

بلوکی با اعلام وجود ۱۵ هزار نفر در خانواده بزرگ مخترعان کشور بیان کرد: برای اینکه جوانان نخبه و مخترع بیشتری از استان قزوین وارد این خانواده شوند در مرکز رشد برنامه‌های متنوع و‌مختلفی از جمله کارگاه‌های رایگان، در اختیار قرار دادن تجهیزات و ایجاد زمینه ارتباط آنها با دیگر مراکز و افراد علمی مهیا می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در ۶ ماهه نخست سال ۵ طرح بعد از عبور از فیلتر داوری کمک بلاعوض ۵ میلیون تومانی دریافت کرده و زمینه تجاری سازی آنها ایجاد شد.

مسئول مرکز رشد و خلاقیت بسیج استان قزوین تصریح کرد: ما رقیب هیچ سازمانی در استان نیستیم بلکه هدف این مرکز حمایت از نخبگانی است که از حمایت دیگر سازمان‌ها جا مانده اند.

وی اضافه کرد: مرکز رشد استان قزوین مه فعالیت‌ خود را از سال ۹۳ آغاز کرد به دنبال تسهیل کار نخبگان برای ادامه راه در مسیر پیشرفت است.

بلوکی عنوان کرد: ما دنبال عملکرد جزیره‌ای نیستیم از این رو ضمن تعامل با دیگر مراکز مرتبط، تفاهم‌نامه‌هایی نیز با برخی دستگاه‌های علمی منعقد کرده‌ایم.

مسئول مرکز رشد و خلاقیت بسیج استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: حمایت‌های بسیج علمی و مرکز رشد از نخبگان همیشگی است و تا مرز گمرک و بازاریابی برای محصولات آنها نیز ادامه دارد لذا مخترعان و نخبگان می‌توانند با حضور در این مرکز واقع در شهر صنعتی البرز، مجتمع شهید بهشتی از این بستر مناسب استفاده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار