جانشین انتظامی استان ایلام:

دستاورد شجاعانه شهداء در جنگ تحمیلی بر هم خوردن معادلات دشمن بود

جانشین انتظامی استان ایلام با بیان اینکه شهادت مدال افتخاری است که همه به داشتن آن افتخار می کنند، گفت: این راه راهی است که اولیای خداوند انتخاب می کنند.
کد خبر: ۵۲۸۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 22 November 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ حسن کاظمی  در  یادواره شهدای روستای کله جوب شهرستان سیروان اظهار داشت: شهدایی که در هشت سال دفاع مقدس خالصانه پای در میدان عمل نهادند هیچ‌گاه دنبال مطامع دنیای نبودند و برای مادیات به جبهه های نبرد  حق علیه باطل رهسپار نمی‌شدند و با همین تفکر دشمن را به ذلت و خواری کشاندند.
 
وی افزود: دستاورد اقدام شجاعانه شهدا بر هم خوردن معادلات دشمن بود آن  دشمنی  که خیال می‌کرد  نهایت  ۲ الی ۳ روزه به تهران خواهد رسید ،حضور جوانان پرشور در جبهه‌ها امید آنها را به یأس و ناامیدی مبدل کرد.
 
جانشین انتظامی استان ایلام یادآور شد: دشمن هیچ وقت خیال نمی کرد که عده‌ای بسیجی آن هم با دست خالی و با استفاده از پیش و پا افتاده ترین تجهیزات، این چنین مقتدرانه در مقابل آنها به ایستد.
 
وی گفت :شهدا به ما ثابت کرده اند که بایستی همیشه روحیه ایثار و مقاومت داشته باشیم و در مقابل دشمن با صلابت و توانمندی ایستادگی کنیم.
 
سرهنگ کاظمی خاطرنشان کرد: همین جوانان در بحبوحه جنگ تحمیلی با تکیه بر اراده و ایمان راسخ خود اقتصاد مقاومتی را معنا و تجهیزاتی را شبیه سازی کرده اند که همه انگشت حیرت به دهان گرفتند.
 
جانشین انتظامی استان ایلام در پایان گفت :همه ما بایستی قدردان شهدا و خانواده‌های آنان باشیم و راه آنان را با قدرت ادامه دهیم./م
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار