نگاه قاسم سلیمانی دشتکی به صنعت نفت وگاز استان نگاهی متفاوت

استان ایلام بعداز خوزستان دومین استان ازلحاظ ذخایر نفت و دومین استان بعداز بوشهر از لحاظ ذخایر گاز می باشد و ( %۳ ) گاز جهان درایلام قرار دارد.اما مشکل اینجاست که ایلام بااین ظرفیت و پتانسیل بالا هنوز نتوانسته جایگاه خود راپیدا کند.
کد خبر: ۵۲۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ 16 November 2017
تابناک ایلام ::به بهانه بازدید استاندار محترم جناب آقای سلیمانی و معاون محترم وزیرنفت و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران، از پالایشگاه گاز ایلام بر آن شدم تا پیگیر نگاه استاندار ایلام به مقوله نفت و گاز و این نعمت خدادادی استان ایلام شوم.
 
نگاه قاسم سلیمانی دشتکی به نفت و گاز استان ایلام یک نگاه ویژه ، علمی و با برنامه است.

ایشان اطلاعات جامع و کاملی از وضعیت نفت و گاز استان داشتند ، از منابع وظرفیت های نفت و گاز استان، از عقب افتادگی ها و سهل انگاری های که تا کنون وجود داشته، از عدم استفاده بهینه از دانش و تکنولوژی نفتی در ایلام ، از استقرار دفتر نفت گاز غرب کشور در خارج از استان،از اولویت استخراج میادین نفت و گاز مشترک با کشور عراق،از کندی پیشرفت پروژه های نفتی استان، از عدم برنامه ریزی لازم و مدون برای پیشرفت پروژه های نفتی استان ، از حمایت سرمایه گذاران در پروژه های نفتی پایین دستی با اولویت سرمایه گذاران بومی ایلامی و بسیاری مسائل دیگر ، و  همکاری و همدلی همه ی متخصصان بومی ایلامی که در این زمینه تخصصی دارند و می توانند برنامه هایی ارائه دهند ومی توانند گامی در پیشرفت این صنعت عظیم نفت را بردارند. خواستار شدند.
 
 
 و از همه ی اینها مهم تراستفاده طلایی از موقعیت کنونی نمایندگان محترم مجلس که عضو کمیسیون انرژی هستند همدلی و هم فکری متخصصان این نعمت خدادادی و
حمایت( %۱۰۰ ) مسئولین از بکارگیری جوانان  بومی و اشتغال آنان در صنعت نفت را خواستار بودند. وهمه ی ما را به آینده ی صنعت نفت و گاز استان ایلام بسیار امیدوار نمودند.

 نگاه قاسم سلیمانی دشتکی نگاهی متفاوت ازدیگران بود
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار