مدیرکل امور اقتصادی استانداری سمنان خبر داد

پیگیری پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی بزرگ استان سمنان

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان از پیگیری پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی بزرگ استان سمنان خبر داد و گفت: پیگیر ارائه تسهیلات به مابقی واحدهای صنعتی هستیم.
کد خبر: ۵۲۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 14 November 2017

به گزارش تابناک سمنان، مهدی سلامتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی در استان اظهار کرد: بحث اقتصاد مقاومتی خیلی گسترده است.

وی ادامه داد: یکی از کارهایی که مصوبه اقتصاد مقاومتی بود، ستاد رونق و رفع موانع تولید است که منظم برگزار می‌شود؛ هر هفته این جلسات با حضور استاندار سمنان برگزار و موضوعاتی مطرح و جلسات تشکیل می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان، رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی را محوری مهم از برنامه‌های این جلسات برشمرد و تصریح کرد: مدیران عامل این مراکز هم در این جلسات حضور دارند و با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذی‌ربط و بانک‌ها، مشکلات آن‌ها بررسی می‌شود و این مشکلات در کارگروه اصلی با حضور استاندار سمنان مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.

سلامتی با تأکید بر اینکه بررسی مشکلات کلی مراکز صنعتی در بحث تسهیلات هم فصل دیگری از برنامه‌های جلسات ما در کارگروه رونق و رفع موانع تولید است، اضافه کرد: گزارش‌های بانک‌ها و دستگاه‌ها بررسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیگیری اشتغال و میزان پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها و نظارت‌ها هم مورد بررسی قرار می‌گیرد، تصریح کرد: در ارتباط با تمام تسهیلاتی که پرداخت می‌کنیم، تیم کارشناسی از نحوه اجرای طرح بازدید، بررسی و پیگیری می‌کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با بیان اینکه پیگیر تسهیلات ۳۰ واحد صنعتی بزرگ استان هستیم و خیلی از واحدها تسهیلات خود را دریافت کردند، اظهار کرد: پیگیر ارائه تسهیلات به مابقی این مراکز هم هستیم؛ این موارد در داخل کارگروه رونق و رفع موانع تولید مطرح و تصمیمات لازم هم اتخاذ می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار