چهار واحد تولیدی در چهارمحال و بختیاری کد IR را دریافت کرده‌اند

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون چهار واحد تولیدی در استان کد IR را دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۵۲۳۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 12 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالمحمد نجاتی اظهار کرد: در حال حاضر دو کارخانه خوراک دام، طیور و آبزیان، یک کارخانه شیر خشک و در سال جاری یک واحد بسته‌بندی ماهی قزل‌آلا کد IR را دریافت کرده‌اند.
وی افزود: سال گذشته 522 تن شیر خشک به کشور امارات و چهارهزار و 700 تن خوراک دام، طیور و آبزیان به کشورهای عراق، تاجیکستان، آذربایجان و ترکیه و امسال تاکنون 150 تن ماهی قزل‌آلا به کشور روسیه صادر شده است.
نجاتی گفت: در حال حاضر پنج واحد تولیدی به منظور دریافت کد IR درخواست خود را به این اداره‌ کل ارسال کرده‌اند که درخواست‌ها برای بررسی و اعطا این کد به واحدهای مربوطه، به سازمان دامپزشکی ارجاع داده شده است.
وی با اشاره به اینکه شرایط برای دریافت کد IR در واحدهای مختلف متفاوت است، تصریح کرد: در تمامی واحدها فرم ممیزی مخصوصی وجود دارد که بایستی شرایطی از لحاظ فیزیکی و بهداشتی و با رعایت اصول GMP و استخدام دکتر دامپزشک به عنوان مسئول فنی فراهم باشند تا واحدها بتوانند کد IR را دریافت کنند.
نجاتی خاطرنشان کرد: اداره‌کل دامپزشکی استان به منظور اعطا این کد به واحدها، نظارت‌های کافی را انجام می‌دهد و در صورتی که شرایط در واحدها طبق استاندارد پیش روند، تاییدیه برای دریافت کد انجام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار