دستگیری سه عضو باند سرقت موبایل در پایتخت

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سه عضو یک باند سرقت موبایل، خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 29 October 2017
به گزارش تابناک تهران، "سرهنگ مهرزاد بیژن نیا" در این خصوص، اظهارداشت: با شکایت شهروندان و دانشجویان دانشگاه های محدوده غرب تهران در خصوص سرقت تلفن های همراهشان از سوی یک زوج موتورسوار سارق، پرونده ای در این خصوص در کلانتری ۱۱۸ تشکیل و ماموران تجسس کلانتری برای شناسایی و دستگیری متهمان اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد این زوج با استفاده از هواس پرتی شهروندان و خصوصا دانشجویان دانشگاه های غرب تهران اقدام به سرقت تلفن همراه آنها می کردند و همدستشان نیز با فلش کردن تلفن های همراه مسروقه آنها را به مالخران می فروخته است.

سرکلانتر دوم گفت: بررسی ها و گشت زنی های میدانی ماموران ادامه داشت تا این که در نهایت این سارقان در محدوده میدان آزادی شناسایی و در یک تعقیب و گریز کوتاه بازداشت شدند.

به این ترتیب متهمان، به همراه موتورسیکلتشان به کلانتری منتقل و در بازجویی های انجام شده به جرم خود اعتراف و مخفیگاه دیگر همدستان را نیز معرفی کردند که متهم سوم نیز در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش بازداشت و به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ بیژن نیا، افزود: هر سه متهم ضمن اعتراف به همدستی با یکدیگر در راستای سرقت های انجام شده به۲۰ فقره سرقت اعتراف کرده و به همراه پرونده برای تحقیقات بیشتر به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار