اجرای کارهای سخت با امکانات کم نیازمند مدیریت انقلابی است

فرمانده تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: اجرای کارهای سخت با امکانات کم نیازمند مدیریت انقلابی است.
کد خبر: ۵۰۴۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵ 07 October 2017
محمدتقی صفری جمعه شب در همایش امام خامنه‌ای، مدیر انقلابی و سپاه در تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار داشت: از عناصر، ملاک‌ها و معیارهای اصلی آمادگی رزم جهادی فرماندهی و مدیریت است.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه ما نباید منتظر این باشیم که تمام امکانات و شرایط برای رزم آماده باشد، تاکید کرد: اگر فرماندهان و مدیران ما انقلابی باشند خیلی از مشکلات و کارها با کمترین امکانات حل شدنی است.

صفری در ادامه با تاکید بر اینکه امام راحل در بحران‌های مختلف ناخدا و مدیری مدبر برای انقلاب بودند، گفت: مدیریت توانمند و بی‌نظیر امام خامنه‌ای بر انقلاب اسلامی توانسته حوادث و شرایط بحرانی منطقه و جهان را به خوبی کنترل شود.

وی با تاکید بر اینکه جهان در حیرت مدیریت امام خامنه‌ای بر شرایط منطقه‌ای و جهانی است، افزود: فرمانده و مدیری که قوی و توانمند باشد آن مجموعه نیز قوی، پایدار، هوشمند، پرصلابت، زیرک و انقلابی خواهد بود.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر بر اصلاح افراد در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: اگر انقلابی کار کنیم کارهای نشدنی به دست ما شدنی است.

صفری با بیان اینکه اگر بخواهیم فرمانده موفقی باشیم باید بر دل‌ها فرماندهی کنیم، ادامه داد: فرماندهی که در مدیریت خود علم، ایمان و تقوا به همراه هم نداشته باشد زود خلاء سلاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پاسداری از رسالت حسینی و علوی بالاترین منصب بوده و اگر به این سمت برویم قوی‌ترین‌ها خواهیم بود، افزود: این رسالت با از دست دادن بهترین افراد به دست آورده‌ایم پس آن را با جان و دل حفظ خواهیم کرد.

فرمانده تیپ امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: بسیج معجزه و نعمت الهی بوده و برای ما افتخار و سعادت است که خدمتگذار بسیجیان هستیم و اگر نتوانیم از این نعمت الهی به خوبی بهره ببریم در محضر خداوند متعال باید جوابگو باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار