خیرین مدرسه ساز به کمک آموزش و پرورش بیایند

فرماندار ملارد خواستار کمک خیرین برای ساخت مدارس در این شهرستان شد.
کد خبر: ۴۹۸۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 23 September 2017
به گزارش تابناک تهران، "بهمن خطیبی" امروز (شنبه) با حضور در یکی از مدارس شهرستان ملارد، در مراسم بازگشایی مدارس این شهرستان، طی سخنانی، گفت: در سال جاری، علاوه بر بازگشایی مدارس و آغاز هفته دفاع مقدس، آغاز ماه محرم را داریم و پرچم سبز جوان مردی و آزادی خواهی، که اباعبدالله الحسین(ع) در محرم برافراشتند، مهم ترین درس برای جهانیان در این ایام است.

وی افزود: مکتب حسینی و آموزش فرهنگ والای آزادی خواهی، باید مورد توجه متولیان آموزشی و معلمان ما قرار بگیرد، جایگاه تعلیم و تربیت در دین اسلام، بر کسی پوشیده نیست و مسلمانان باید با تاسی بر پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار علیهم السلام پیش رو در علم آموزی باشند.

فرماندار ملارد با بیان این که کشورهای اسلامی در حال توسعه هستند، تاکید کرد: باید دانش آموزان و معلمان و آموزش و پرورش تلاش کنند، تا به جایگاه واقعی اسلام در تعلیم و تربیت برسیم و کشور ما به رشد و توسعه ای که حق خود است، دست یابد.

خطیبی با تاکید بر ارتقا منزلت اجتماعی معلمان و دانش آموزان، گفت: در سال جدید، که سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است، دانش آموزان با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به تحصیل علم پرداخته و به کشور از این جهت کمک کنند.

وی که در یک مدرسه خیرساز سخن می گفت، اظهار داشت: نباید فکر کنیم، دولت می تواند، تمام امکانات را برای ما فراهم کند، بلکه نیاز به کمک خیرین و خود مردم برای فراهم آوردن برخی امکانات از جمله مدارس خوب هستیم و از حضور خیرین برای ساخت مدارس در این شهرستان استقبال کرده و با تمام توان به آن ها کمک خواهیم کرد و از خیرین عزیز برای کمک به ساخت مدارس در این شهرستان دعوت می کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار