معاون اداره آموزش و پرورش آبیک خواستار شد

لزوم تدبیر نیروی انتظامی برای کنترل ترافیکی مدارس دخترانه آبیک

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک گفت: با توجه به بازگشایی مدارس می‌طلبد که نیروی انتظامی و پلیس راهور این شهرستان نسبت به تأمین امنیت و کنترل و نظارت ترافیکی مسیر مدارس پر جمعیت دخترانه تدابیر لازم را بیاندیشند.
کد خبر: ۴۹۶۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ 19 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، منوچهر آیرم در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: یکم مهر ماه روز بازگشایی مدارس  بزرگ‌ترین رویداد ملی کشور بوده که پروژه مهر برنامه محور شدن تمام فعالیت‌های  آموزش و پرورش است.

وی افزود: پیشبرد اهداف آموزش و پرورش نیازمند مشارکت و همفکری دستگاه‌های اجرایی بوده و اجرای سند تحول بنیادی نقشه راه این نهاد بوده که هدف آن توسعه عدالت آموزشی، ارتقای مدیریت آموزشگاهی و مشارکت در آموزش و پرورش است.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک ادامه داد: در راستای هدایت تحصیلی دانش‌آموزان پایه نهم به پایه دهم و توسعه متوازن رشته‌ها و شاخه‌های تحصیلی و همچنین ارتقای مدیریت آموزشگاهی با هدف انتصاب مدیران لایق، شایسته، خردمند و علاقمند به اهداف عالیه آموزش و پرورش از تئوری به عملیاتی اقدامات مؤثری صورت گرفته است.

آیرم اضافه کرد: همچنین سازمان‌دهی نیروهای انسانی در سه مقطع تحصیلی و سازمان‌دهی فضاهای آموزشی به ویژه دوره‌ای کردن مدارس ابتدایی، اهتمام فراوانی از سوی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آبیک انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن بازگشایی مدارس مقارن با هفته دفاع مقدس و دومین روز ماه محرم، فضاسازی مدارس مناسب با این مناسبت‌ها در دستور کار آموزش و پرورش قرار می‌گیرند.

این مسؤول بیان کرد: در یکم مهر ماه نخستین نماز جماعت با حضور مسؤولان برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی برای  اجرای ختم قرآن کریم صورت می‌گیرد.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک افزود: از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان درخواست می‌شود در اجرای برنامه پروژه مهر همانند سال گذشته اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک را یاری رسانند.

آیرم ادامه داد: از شهرداری آبیک درخواست می‌شود نسبت به نصب بنر به مناسب بازگشایی مدارس در سطح شهر اقدام کرده و برای ترمیم و مرمت آسفالت محوطه اداره آموزش و پرورش شهرستان آبیک که 21 سال از عمر آن می‌گذرد، تدبیر لازم را اندیشیده شود.

وی اضافه کرد: با توجه به بازگشایی مدارس می‌طلبد که  نیروی انتظامی و پلیس راهور شهرستان آبیک نسبت به تأمین امنیت و کنترل و نظارت ترافیکی مسیر مدارس پر جمعیت دخترانه تدابیر لازم را بیاندیشند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: از پلیس راهور درخواست می‌شود نسبت به نصب تابلوی ویژه برای پارک سرویس مدارس تدبیری بیاندیشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار