تشویق هیات‌های ورزشی فعال استان اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ملاک و معیار توزیع اعتبارات هیات های ورزشی میزان فعالیت آنهاست و از این پس هیات های ورزشی فعال استان تشویق خواهند شد.
کد خبر: ۴۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 18 June 2015

 به گزارش ایرنا ،ایوب بهتاج در همایش هیات های ورزشی خلخال افزود: انتظار اداره کل ورزش وجوانان استان از هیات های ورزشی بیش از انتظار فعلی است و ازاین پس هیات های ورزشی ضعیف و غیرفعال از ادامه فعالیت کنار گذاشته می شوند.

وی به اختصاص 520 میلیون ریال اعتبار به هیات های ورزشی شهرستان خلخال در سال گذشته اشاره کرد و گفت:این رقم نسبت به اعتبارات سال 92 که 140 میلیون ریال بوده 380میلیون ریال افزایش داشت.

بهتاج گفت: با توجه به افزایش اعتبارات ورزشی انتظار اداره کل ورزش و جوانان استان از هیات های ورزشی این شهرستان تلاش مضاعف در امر قهرمان پروری و توسعه ورزش این منطقه در رشته های مختلف ورزشی است.

وی گفت: در حال حاضر فعالیت ورزشی مربوط به بانوان خلخال بسیار مطلوب و جمعیت ورزشکاران زن سازمان یافته و میزان حضور بانوان ورزشکار این شهرستان در عرصه رقابت های مختلف ورزشی مناسب و قابل قبول است.

وی از اغاز عملیات اجرایی خوابگاه ورزشکاران خلخال دراینده نزدیک خبرداد وگفت این پروژه به عنوان اولین پروژه خوابگاه ورزشی استان اردبیل است که در شهر خلخال احداث خواهد شد.

خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل واقع است.

7119/1257

دراین مراسم ناشر رضایی رییس اداره ورزش وجوانان خلخال نیز با ارایه گزارشی از عملکرد سه ماهه اول امسال این شهرستان گفت:تعداد بیمه شدگان ورزشی برادران امسال خلخال نسبت به سال گذشته رشدی نداشته است .

وی علت اصلی برابری امار ورزشکاران سازمان یافته وبیمه شده امسال خلخال با سال قبل را افزایش هزینه بیمه ورزشی عنوان کرده وافزود با این حال اماربیمه ورزشی خواهراین این شهرستان یک درصد نسبت به سال گذشته رشد نشان می دهد.

وی از تشکیل شورای ورزش پس از سالها توقف جلسات این شورا ونیز راه اندازی اتاق فکر برایارتقا سطح ورزش خلخال خبرداده وافزود:تعیین سهمیه وامارورزشکاران درکنارارزشیابی کارهیئت های ورزشی ازبرنا مه های اولویت داراداره ورزش وجوان خلخال درسال جاری درامر توسعه ورزش وارتقا سطح ورزش این منطقه است .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار