کردستان رتبه اول هشتمین المپیاد نانو کشور را به دست آورد

کسب‌مدال‌طلاالمپیادنانو‌توسط‌دانش‌آموزمریوانی

دیار محمدی دانش آموز مستعد مریوانی در مرحله کشوری هشتمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو موفق به کسب رتبه اول و گردن آویز طلا شد.
کد خبر: ۴۸۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰ 05 September 2017

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش مریوان، پرونده مرحله کشوری هشتمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو با معرفی نفرات برتر و درخشش دانش‌آموزان مریوانی بسته شد.

در آئین اختتامیه این المپیاد که به میزبانی استان قزوین برگزار شد، دانش آموزان مریوانی موفق به کسب یک مدال طلا و کسب یک دیپلم افتخار شدند.

مدیر آموزش و پرورش مریوان با اشاره به این موفقیت اظهار کرد: دیار محمدی دانش آموز دبیرستان دوره دوم نمونه دولتی فرزانگان موفق به کسب رتبه اول کشوری و مدال طلا و اسرین حیدری دانش آموز دبیرستان غیر انتفاعی بهاران هم موفق به دریافت دیپلم افتخار این مرحله از هشتمین المپیاد نانو شدند.

وی گفت: در مجموع و با کسب این موفقیت توسط دانش آموزان مریوانی، استان کردستان 1 طلا، 2 برنز و 5 دیپلم افتخار کسب کرد و جایگاه اول کشوری را به خود اختصاص داد.

بهمن عرفانی افزود: دانش آموزان مازیار افشار و رزا رستم‌نژاد از ناحیه 2 سنندج هم در این المپیاد موفق به دریافت مدال برنز و رتبه سوم کشوری شدند.

وی تصریح کرد: هشتمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو با شرکت بیش از 23 هزار 500 دانش آموز از سراسر کشور برگزار شد و دانش آموزان مریوانی در یک شرایط رقابتی و سخت به این موفقیت ارزشمند و طلایی دست یافتند و این خود به تنهایی اهمیت این موفقیت آینده سازان مستعد مریوانی را دوچندان می‌کند.

مدیر آموزش و پرورش مریوان کسب این موفقیت‌ها را حاصل زحمات و تلاش مدیران، دبیران دلسوز در مدارس محل تحصیل این عزیزان و همچنین مدیر و عوامل اجرایی پژوهش‌سرای پرتو ماه شهرستان دانست و از همه کسانی که به نحوی در این موفقیت بزرگ سهیم بوده‌اند تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار