جلوگیری از فروش سموم تقلبی و قاچاق

کمیته ساماندهی فروشگاه‌های سموم دفع آفات نباتی در استان فارس تشکیل و با متخلفان و فروشندگان غیرمجاز قاطع می‌شود.
کد خبر: ۴۸۶۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰ 31 August 2017

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:امیری مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به منظور تأمین امنیت غذایی مردم و جلوگیری از توزیع سموم قاچاق و تقلبی توسط فروشگاه‌های غیرمجاز، کمیته ساماندهی سموم در سطح استان تشکیل و با متخلفان این حوزه برخورد قاطع می‌شود.


وی افزود: این اقدام با همکاری مشترک سازمان جهاد کشاورزی، دادستانی، نیروی انتظامی و فرمانداری‌های سراسر استان انجام شده که نقش موثری در جهت حفظ بهداشت و سلامت جامعه داشته است.


امیری اظهار کرد: بر همین اساس در طول یک سال گذشته تعداد ۲۸۴ فروشگاه غیرمجاز سموم در سرتاسر استان شناسایی و ساماندهی شده اند که در این رابطه تعداد ۳۲ فروشگاه غیر مجاز پلمپ و بیش از ۲۸۰ کیلوگرم انواع سموم قاچاق و غیر مجاز کشف و ضبط شده است.


این مقام مسئول ادامه داد: نظارت جدی بر تهیه، توزیع و فروش آفت کش‌های نباتی از اولویت‌های مهم سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بوده و به منظور انجام این مهم و برخورد شدید قانونی با متخلفان و جلوگیری از فروش سموم تقلبی و قاچاق، تفاهم نامه مشترکی با سازمان تعزیرات حکومتی تنظیم شده که در همین راستا انجام گشت‌های مشترک بزودی آغاز خواهند شد.





 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار