حل مشکل آب شهر گشت در دستور کار قرار دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: تامین آب شهر گشت از منطقه سکن در فاصله 14 کیلومتری شهر با فوریت در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۴۶۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 16 July 2017
محسن میرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد:  آب شرب بعضی از مناطق از طریق شبکه آبرسانی و قسمتهای محدودی از مناطق شهر گشت به جهت در ارتفاع قرار گرفتن این مناطق به صورت تانکری تامین می شود.

وی افزود: افزایش بی سابقه دما، کاهش نزولات آسمانی و کمبود منابع تولید سبب شد تا تامین آب شرب این شهر در ماه گذشته با تنش مواجه شد که با لایروبی و کف شکنی چاه موجود و اختصاص تانکر آبرسانی شرایط تامین تا حدودی بهبود یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان بیان کرد: برای حل مشکل اساسی شهروندان، افق تامین آب شهر گشت از منطقه سکن در فاصله 14 کیلومتری شهر با فوریت در دستور کار قرار دارد.

این مسؤول ادامه داد: مطالعات طرح و عملیات نقشه برداری مسیر  به اتمام رسیده و مقدار 3700 متر لوله برای اجرای خط انتقال در محل موجود و خرید باقیمانده لوله مورد نیاز در دستور کار قرار دارد، به یاری خداوند عملیات لوله‌گذاری ظرف هفته جاری آغاز و طی برنامه‌ریزی صورت گرفته ظرف سه ماه به پایان خواهد رسید.

وی در پایان تصریح کرد: در پایان ضمن تقدیر و تشکر از صبر و بردباری مردم عزیز گشت در گرمای طاقت‌فرسا، تقاضامندیم با صرفه جویی در مصرف آب ما را در خدمت رسانی به موقع و به تمامی شهروندان یاری رسانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار