آموزش مهم‌ترین راه پیشگیری از اعتیاد

معاون سیاسی فرماندار ساری با اعلام اینکه اعتیاد شوک هزاره سوم است، گفت: آموزش مهم‌ترین راه پیشگیری از اعتیاد محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵ 10 June 2015
به گزارش  روابط عمومی فرمانداری این ساری، سیدعباس حسینی در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار کرد: اعتیاد شوک هزاره سوم در جهان است که مهم‌ترین عامل عدم رشد و توسعه سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه است.

وی افزود: در بروز آسیب‌های اجتماعی اعتیاد رتبه نخست معضلات اجتماعی را به خود اختصاص داده است.

معاون سیاسی فرماندار شهرستان ساری با اعلام اینکه اعتیاد کانون خانواده را سست و افراد را بی‌اراده می‌کند، بیان داشت: مهم‌ترین عامل رشد و گسترش اعتیاد به‌عنوان یک تهدید اجتماعی، عدم اطلاع و آگاهی نسبت به مواد مخدر است.

حسینی آموزش را مهم‌ترین راه پیشگیری از اعتیاد بیان کرد و افزود: در آگاهی و تفهیم نسل نوجوان و جوان باید خانواده و مسئولان در کنار هم تلاش و همت کنند.

وی با بیان اینکه ایران به جامعه‌ای پر مسئله در حوزه آسیب‌های اجتماعی تبدیل شد، بر لزوم همکاری و تعامل بیشتر چهار گروه دولت، مردم، نخبگان و گروه‌های مرجع جهت انجام اقدامات پیشگیرانه در این حوزه خبر داد.

حسینی گفت: بی‌اعتنایی و کم‌توجهی به این تهدید اجتماعی، خسارات جبران ناپذیری را در حوزه‌های مختلف امنیتی، اقتصادی، سیاسی، بهداشتی، اجتماعی و فرهنگی بر کشور وارد می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار