کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی در اردکان

کارگاه آموزشی مهارتهای زندگی در اردکان برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲ 12 July 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛رئیس اداره بهزیستی اردکان در این کارگاه آموزشی گفت : هدف از آموزش این مهارتها، کمک به افراد در جهت شناخت هر چه بهتر خود، کنترل هیجانات و استرس ها و حل کردن هر چه بهتر مسایل و مشکلات دانست و بسیاری از افراد در رویارویی با مسایل زندگی فاقد توانایی لازم هستند و همین امر آنان را در مواجهه با مشکلات و مسایل روزمره زندگی ناتوان و آسیب پذیر ساخته است و بسیاری از این مشکلات و اختلالات ریشه های روانی اجتماعی دارند.

دکتر عضد زاده افزود : انسان ها برای مقابله سازگارانه با موقعیت های تنش زا و کشمکش های زندگی ، نیاز به آموختن برخی از مهارتها را دارند، یکی از موثرترین برنامه هایی که به افراد کمک می کند تا زندگی بهتر و سالم تری داشته باشند، برنامه ی آموزش مهارتهای زندگی است.

اردکانی کارشناس ارشد روانشناسی بالینی نیز در این کارگاه گفت : مهارت های زندگی مهارت هایی هستند که برای افزایش توانایی های روانی و اجتماعی به افراد آموزش داده می شود و فرد را قادر می سازد تا به طور مستمر با مسائل و مشکلات زندگی خود رو به رو شود.

4 مرکز روزانه جسمی حرکتی، کودک کم شنوا و ناشنوا، حرف آموزی معلولان ذهنی و معلولان ذهنی زیر 15 سال و 2 مرکز نگهداری شبانه روزی سالمندان و معلولان ذهنی زیر پوشش اداره بهزیستی شهرستان اردکان مشغول کار می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار