رضایت ملی پوش وزنه برداری ازشرایط اردویی

ملی پوش دسته 62 کیلوگرم وزنه برداری کشورمان شرایط اردویی در همدان را مطلوب دانست.
کد خبر: ۴۵۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 10 June 2015

ملی پوش دسته 62 کیلوگرم وزنه برداری کشورمان شرایط اردویی در همدان را مطلوب دانست گفت: مسوولان پایگاه شهید نوژه همدان در حد توان امکانات لازم را برای برگزاری مطلوب این اردو فراهم کردند.

به گزارش ایرنا ، ایمان شاهقلیان در حاشیه برپایی اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشور در پایگاه شهید نوژه همدان به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اردوی تیم ملی در فضایی آرام و با برخورداری از امکانات مورد نیاز ملی پوشان در حال انجام است و تلاش ملی پوشان رسیدن به آمادگی مدنظر کادر فنی است.

وی در خصوص نظارت محسن بیراوند مربی موقت تیم ملی در غیاب حسین توکلی سرمربی این تیم گفت: بیراوند از افتخارات ارزنده وزنه برداری کشور است و خوشحالم که زیرنظر این مربی باتجربه تمرین می کنم.

وی بیان داشت: هدفم تحقق انتظار کادر فنی تیم ملی و آمادگی مطلوب برای حضور در میادین بین المللی است و هرکجا که سرمربی تیم صلاح بداند به روی سکو خواهم رفت.

شاهقلیان افزود: تمام تلاش خود را برای رسیدن به شرایط آرمانی و کسب رکوردهای مدنظر سرمربی تیم ملی خواهم داشت و امیدوارم بتوانم در میادین مهم پیش رو حضوری موفق داشته باشم.

وی خاطرنشان کرد: اکنون تمام تلاش مجموعه رسیدن به آمادگی 80 درصدی است تا به محض بازگشت حسین توکلی سرمربی تیم به تمرینات ، از وضعیت موجود ملی پوشان رضایت داشته باشد.

اردوی آماده سازی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان کشور از شنبه هفته جاری در سالن وزنه برداری پایگاه شهید نوژه همدان دایر شد.

این اردوی آماده سازی به پیشنهاد مسوولان فدراسیون وزنه برداری کشور و تصمیم کمیته فنی در همدان برپا شده و به مدت 21 روز ادامه خواهد داشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار