مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم:

برنامه ریزی های بسیاری برای اوقات فراغت جوانان صورت گرفته است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: برنامه ریزی های بسیاری توسط این جمعیت برای اوقات فراغت جوانان صورت گرفته است.
کد خبر: ۴۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸ 09 June 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمد گل فشان در مراسم افتتاحیه طرح غنی سازی اوقات فراغت که در ساختمان بازسازی شده معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم برگزار شد، گفت: این برنامه ها با محوریت فعالیت های آموزشی برای جوانان در نظر گرفته می شود تا بتوانیم تابستان مناسبی را برای آن ها رقم بزنیم. 

وی با بیان اینکه مجموعه جوانان هلال احمر در عرصه های مورد نیاز حضور مناسبی داشته اند اظهار کرد: حرکت های جوانان هلال احمر استان قم در مناسبت های مختلف مذهبی از جمله نیمه شعبان به نمایش گذاشته شده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم از کسب رتبه های برتر توسط جوانان قمی در مسابقات علمی خبر داد و بیان کرد: چهار برنامه ملی توسط جمعیت هلال احمر استان قم در سال گذشته برگزار شده است. 

وی همچنین از بازسازی ساختمان معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم به منظور رفاه مخاطبان این معاونت یاد و تاکید کرد: چمن مصنوعی هلال احمر با هزینه ای بالغ بر 200 میلیون تومان برای جوانان آماده سازی شده است. 

گل فشان با تاکید بر اینکه برای برطرف سازی مشکلات جوانان باید از ظرفیت های مختلف استانی استفاده کرد گفت: امیدواریم دستگاه های مختلف اجرایی استان همکاری مناسبی با معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر داشته باشند تا بتوانیم برای جوانان قمی گام های مناسبی برداریم.

طرح غنی سازی اوقات فراغت جمعیت هلال احمر استان قم با حضور جمعی از مسوولان استانی با ارایه برنامه های آموزشی، علمی، فرهنگی و تفریحی برای جوانان اعم از بانوان و آقایان آغاز شد و تا پایان شهریورماه در این استان ادامه دارد. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار