شاپور پولادی ؛

تکمیل آشیانه بالگرد در ایلام تا پایان امسال / سه پد بالگرد در مسیر ایلام _ مهران استقرار می یابد

معاون امور عمرانی استانداری ایلام از تکمیل شدن آشیانه بالگرد این استان تا پایان سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۵۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ 08 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛شاپور پولادی امروز در نشست اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اظهار داشت: پد بالگرد تا یک ماه آینده آماده می شود و امیدواریم با تکمیل آشیانه، جمعیت هلال احمر نیز بالگرد آن را تامین و در استان مستقر کند.
 
وی همچنین از برنامه ریزی برای استقرار سه پد بالگرد در مسیر ایلام به مهران در فواصل ۲۵ کیلومتری خبر داد و از دستگاه های مسئول خواست مکان مورد نیاز را جانمایی کنند.
 
وی با اشاره به گسترش بلندمرتبه سازی در استان و به ویژه در شهر ایلام گفت: یکی از نیازهای این مسئله وجود بالابرها برای امدادرسانی به طبقات بالا بود که تاکنون در استان وجود نداشت که با رایزنی های صورت گرفته بزودی شاهد استقرار یک بالابر هیدرولیکی به ارتفاع ۲۵ متر برای امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی در طبقات بالا خواهیم بود.
 
کاهش سطح آتش سوزی ها در استان
 
مدیرکل بحران استانداری ایلام نیز در این جلسه گفت: سطح حریق های اتفاق افتاده در جنگل ها و مراتع استان امسال در مقایسه با سال گذشته ۸۰ درصدی روبرو بوده ایم.
 
احمد کرمی افزود: هماهنگی بسیار خوبی میان دستگاه های عضو ستاد بحران برقرار است که منجر به سرعت عمل و رسیدگی به موقع به حادثه دیدگاه شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار