نماینده ولی فقیه در گیلان تأکید کرد: مسئولان به دور از اختلافات جناحی به فکر حل مشکلات کشور باشند

کد خبر: ۴۵۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 06 July 2017
تابناک / نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به وجود برخی اختلافات جناحی در کشور، تأکید کرد: مسئولان باید به دور از اختلافات جناحی بر حل مشکلات کشور اعم از تولید ، اشتغال و رفع بیکاری متمرکز شوند.

 آیت الله زین العابدین قربانی صبح پنج شنبه در دیدار با رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: انتظار داریم سفر ایشان به استان گیلان دارای برکات فراوانی باشد.

 وی با بیان اینکه متاسفانه امروز کشور درگیر برخی مسائل حاشیه ای شده است، افزود: در جامعه اسلامی ایران جایی برای دعواهای جناحی وجود ندارد زیرا در میان دعواهای سیاسی تنها مردم ضرر دیده و آسیب می بینند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با تأکید برضرورت کاهش اختلاف در سطح کشور، گفت: وجود این اختلافات تنها سبب می شود که سرمایه گذاران خارجی و داخلی اعتمادی برای سرمایه گذاری در کشور نداشته باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید بیشتر تمرکز و نیروی خود را در زمینه حل مسائل و مشکلات مردم قرار دهند، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی و شخص آقای لاریجانی می تواند نقش مهمی در زمینه کاهش اختلافات در جامعه ایفا کند.

آیت الله قربانی همچنین از همدلی و همکاری خوب مسئولان استانی اعم از استاندار و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سطح استان تشکر و قدردانی کرد و یادآورشد: یکی از مهم ترین موضوعات برای رشد و توسعه استان گیلان جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش های مختلف است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار