سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله آیت‌اللهی در لار برگزار می‌شود

رئیس فرهنگ و ارشاد لارستان گفت: سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله آیت‌اللهی با حضور علاالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و آیت‌الله حسن احدی از شاگردان آیت‌الله العظمی بهجت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 08 June 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:علی اصغر رفعت حقیقی با اشاره به فرا رسیدن سومین سالگرد ارتحال امام جمعه لارستان اظهار داشت: خاندان آیت‌الله آیت‌اللهی نقش مهمی در شروع نهضت اسلامی در کشور داشته و آیت‌الله سید عبدالعلی آیت‌اللهی نیز مانند تمام پدران خود در زمینه پیشبرد منافع مسلمانان نقش اساسی را در جنوب کشور ایفا کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان با اشاره به خصوصیات اخلاقی این روحانی والا مقام عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز این عالم بزرگ ایجاد و تحکیم وحدت میان مسلمانان بود و تمام اهالی جنوب کشور هم شیعیان و هم اهل تسنن ایشان را به عنوان پدر معنوی می‌دانستند.

وی با اشاره به برنامه‌های سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله آیت‌اللهی در لارستان خاطر نشان کرد: نخستین برنامه سومین سالگرد آیت‌الله آیت‌اللهی برگزاری شب شعر با حضور شاعران شیعه و اهل تسنن در لارستان است.

رفعت حقیقی افزود: همزمان با برگزاری شب شعر نمایشگاه عکس عکاسان لارستان کار خود را آغاز می‌کند و در این نمایشگاه عکس‌هایی از زمان حیات آیت‌الله آیت‌اللهی و زمان تشییع جنازه و دفن ایشان برای بازدید عموم آماده شده است.

وی درباره آخرین برنامه سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله آیت‌اللهی عنوان کرد: علاالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و آیت‌الله حسن احدی از شاگردان آیت‌الله العظمی بهجت مهمانان ویژه سومین سالگرد ارتحال آیت‌الله آیت‌اللهی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار