درخشش ورزشکار همدانی در مسابقات جهانی

وی از کسب مدال طلا در رشته دارت خبر داد و تصریح کرد: مصطفی آرمزد، دارت‌باز خوب همدانی نیز در دیدار فینال این رویداد توانست به مقام قهرمانی برسد.
کد خبر: ۴۴۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۳ 28 June 2017
رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضا در همدان گفت: ورزشکاران همدانی در مسابقات پیوند اعضای قهرمانی جهان، یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی کسب کردند.

به گزارش فارس؛ عباس قهرمانی با اشاره به درخشش ورزشکاران همدانی در مسابقات جهانی پیوند اعضا، اظهار کرد: در مسابقات جهانی پیوند اعضا و در رشته پتانک دوبل دو تیم از ایران حضور داشتند که یک تیم را ورزشکاران همدانی شکل داده بودند.

وی ادامه داد: در رده سنی 18 تا 29 سال نمایندگان ایران با پیروزی مقابل دیگر رقبای خود در بازی فینال به مصاف هم رفتند که در نهایت از تیم دونفره الهام محمدی‌ تقدیر و بهاره بیگی از ورزشکاران همدانی حاضر در این رویداد برابر دیر تیم ایرانی مغلوب شدند.

رئیس هیات ورزش‌های بیماران خاص وپیوند اعضا همدان افزود: درنهایت این دو ورزشکار خود همدانی به مدال نقره تیم بسنده کردند و با دست پر به میهن بازگشتند.

وی از کسب مدال طلا در رشته دارت خبر داد و تصریح کرد: مصطفی آرمزد، دارت‌باز خوب همدانی نیز در دیدار فینال این رویداد توانست به مقام قهرمانی برسد.

قهرمانی گفت: این ورزشکار همدانی در دیدار فینال برابر نماینده تایلند به قدرت حاضر شد تا خوش‌رنگ‌ترین مدال را از آن خود کند.

وی خاطرنشان کرد: پس از بازگشت این ورزشکاران از مالاگا اسپانیا، طی مراسمی با حضور مسئولان دستگاه ورزش استان، از آنها استقبال خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار