انتقاد شدید انتصاب هایاخیر در یک جلسه

کد خبر: ۴۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶ 07 June 2015
مدیرکل سابق تعاون،کار و رفاه اجتماعی البرز گفت: میانگین مدیریت‌ها بعد از استانی شدن البرز کوتاه شده است.
به گزارش ایسنا، علی ایمانی، در مراسم تودیع خود اظهار کرد: استان البرز پیشانی پایتخت است و در جغرافیای کشوری اهمیت زیادی دارد.
وی خاطرنشان کرد: کمتر استانی است که در نرخ رشد جمعیت و مهاجرت بتواند با استان البرز رقابت کند.
ایمانی افزود: همه این ویژگی های منحصر به فرد، ضرور ت برنامه‌ریزی‌های دقیق کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت برای این استان را دو چندان می‌کند.
ایمانی گفت: از زمان استانی شدن البرز میانگین ثبات مدیریتی در البرز پایین آمده و کمتر مدیری را می‌توان یافت که بیشتر از دو سال در صندلی خود باقی مانده باشد.
مدیرکل سابق تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: عدم ثبات مدیریتی در استان نتایج منفی بسیاری به دنبال دارد و اجازه نمی‌دهد اهداف برنامه‌ریزی شده به طور کامل محقق شود.
در بخش دیگری از این  مراسم رییس شوراهای اسلامی کار استان البرز نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های علی ایمانی به عنوان مدیر کل کار استان البرز گفت: البرز استانی با پتانسیل‌های بالای کشاورزی و صنعتی است که از این پتانسیل‌ها می‌توان برای رفع معضل بیکاری استفاده نمود.
علی اصلانی ادامه داد: امروز هم جمعیت کارگری و هم کارفرمایی با مشکلا ت زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.
وی یادآورشد: هزینه‌های جاری سرسام آور، کارفرمایان را مضطرب کرده و باعث شده آنان از تمام ظرفیت های تولیدی مجموعه‌های خود استفاده نکنند.
این مسئول گفت: امروز اکثر کارفرمایان با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته‌اند ولی با این وجود هنوز هم حاضرنیستند جبهه تولید را رها کنند.
وی ابراز کرد: تولیدکنندگان نقش به سزایی در رفع معضل بیکاری که خود زمینه ساز 90 درصد مشکلات جامعه است دارند.
اصلانی در پایان گفت: تولیدکنندگان در تمامی شرایط پشت نظام و مسئولان بوده و خواهند بود وتنها انتظارشان این  است که مسئولان نیز شرایط آنان را درک کرده و درحد توان و درچهارچوب قانون از آنان حمایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار