پیامک های تاجگردون در اوج نبرد بی امان با تروریست ها/ گفتم موبایلت را سایلنت کن + تصاویر

یکی از هم‌استانی‌های عزیزم که مسئول دفتر یکی از نمایندگان در طبقه چهارم روبروی دفترم بود گیر کرده بود، همان اول به من زنگ زد و به او گفتم موبایلش را سایلنت کند.
کد خبر: ۴۳۷۲۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱ 07 June 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار یک عکس سلفی از خود و همچنین تصویری از خبرنگاران در صحن علنی در جریان حمله تروریستی به مجلس گفت: می‌خواستم با انتشار این عکس بگویم که اگر داعش در دو قدمی ما باشد باز هم از آن ترسی نداریم.
 
پیامک های تاجگردون در اوج نبرد بی امان با تروریست ها/ گفتم موبایلت را سایلنت کن + تصاویر
غلامرضا تاجگردون در یادداشت کوتاهی نوشت:

«امروز مجلس با وجود درگیری در چند قدمی حالت عادی داشت. اتفاقا من نطق داشتم و نطقم را ارایه دادم. هر کسی سعی می‌کرد وضع را عادی کند. یکی از هم‌استانی‌های عزیزم که مسئول دفتر یکی از نمایندگان در طبقه چهارم روبروی دفترم بود گیر کرده بود، همان اول به من زنگ زد و به او گفتم موبایلش را سایلنت کند. مسئول دفتر من هم که یک خانم باردار بود داخل اتاق پیش ایشان بود مرتب با آنها صحبت می‌کردم و دلداریشان می‌دادم. از آنها خواستم دیگر صحبت نکنند چون داعش جلوی دفتر بود و او نمی‌دانست. بعد از نطقم یک عکس از داخل گذاشتم که بگویم داعش در دو قدمی ما هم باشد ما ترس نداریم. ایران با رشادت‌های دلاورمردان پاینده است. زنده‌باد ایران، پاینده باد سربازان سرافراز ایران اسلامی»
بنابر این گزارش ، تاجگردون در بخش دیگری از پیام خود تصاویری از گفتگوی پیامکی در شبکه های اجتماعی خود با مسئول دفتر یکی از نمایندگان که کعگیلویه و بویراحمدی بود ، منتشر کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
اقای تاجگردون شماخوب میدانیدکه درهمون یه قدمی سلفی گرفتن توپاسدران عزیزسپاه که مثل منوتوهم دلشون میخوادزندگی کنند.شهیدشدندتاامسال توایجورسلفی بگیری وقماش هم طیف تومانندکرباسچی هراراجیفی دربارشوبگن....سلفی بگیراقای تاجگردون اگه نباشن دلیرمردان سپاه توحتی نتونستی ازصحن بیرون بیای تا سردارجعفری اومداوردتون بیرون الکی برای ملت طاقچه بالای مثلاشجاع بودن نزاریدملت میدونندقهرمانان واقعی پاسداران بی نام نشانن نه امثال شما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
ای خدا کی ازدست چپ و راست ازاد میشیم
عباسی
|
United States
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
دوستان دارید بی انصافی میکنین
اگه تاجگردون سفلی نمیگرفتن این مشکلات پیش نمی آمد
در عین حال هر کسی یه مسولیتی دارد
کاش اداره اطلاعات از قبل میتونستن جلوی این حادثه ناگوار را بگیرن
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
اقای تاجگردون این شهدا برای شما جان خودرادادن ان وقت شماهاباچهره خندان اعلام میکنید خیلی مردید من دلم می خواست آن داعشی واردصحن مجلس میشد ان وقت مرداز نامرد تشخیص داده میشد ان وقت خودی نشان میدادید
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
چرا ماجرا راسیاسی میکنی امروز چپ وراست معنی نداره امروز دیگه پای اقتداروامنیت ایران درمیانه سپاه وظیفه اش اینه امنیت روحفظ کنه ونمایندگان هم وظیفه قانون گذاری مادیروز هم دیدیم هردو وظفشون روانجام دادند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
واقعا خجالت آور است شمایی که دم از شهادت و مردانگی میزنید هر کس وظیفه ای دارد سپاه هم کاری بجز حفاظت از مملکت ندارد وظیفه آقای تاجگردون هم قانونگذاری است و دارد در همان لحظه خطر و حساس به نحو احسنت وظیفه اش را انجام میدهد این عکس سلفی نیست این شجاعت است که ثابت میکند تاجگردون در همان شرایط هم به وظیفه اش عمل میکند و هم به سایرین روحیه میدهد شما هم نمیخواهد کاسه داغ تر از آش شوید هیچ کس منکر شجاعت و مقاومت نیروهای انتظامی و سپاه و اداره اطلاعات هم نمیشود
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار