معاون نیروی زمینی سپاه:

کشتی نظام اسلامی با وجود طوفان‌های بیرونی در ساحل اقتدار و امنیت قرار دارد/ نیروهای مسلح آماده هستند

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: کشتی نظام اسلامی با وجود طوفان‌های بیرونی در ساحل اقتدار و امنیت قرار دارد و نیروهای مسلح آماده هستند.
کد خبر: ۴۳۱۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 28 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس درباره امنیت کشور اظهار کرد: ایران اسلامی به برکت خون شهدا در ناامن‌ترین نقطه جهان، امن‌ترین کشور دنیا به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: رهبری عالمانه امام خامنه‌ای عزیز کشتی نظام جمهوری اسلامی ایران را با وجود طوفان‌های بیرونی مانند توطئه‌ها و فشارهای دشمن، در ساحل اقتدار و امنیت قرار داده است.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران نظامی مقتدر و به معنای واقعی کلمه مردم‌سالار دینی است، اضافه کرد: دموکراسی واقعی تنها در ایران جریان دارد.

پورجمشیدیان با اشاره به اینکه ملت ایران با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همراه هستند، تصریح کرد: ملت ایران این همراهی و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی را در صحنه انتخابات به رخ دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی کشیدند.

وی با بیان اینکه حماسه‌آفرینی هنر ملت ایران است، اضافه کرد: ملت ایران نه‌تنها در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه بلکه در تمام صحنه‌ها، از انتخابات گرفته تا راهپیمایی‌ها، حضور حداکثری دارند و حامی نظام و رهبری هستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران تأکید کرد: امروز نیروهای مسلح از ارتش تا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی و مرزبانان کشور، برای امنیت ایران تلاش می‌کنند.

پورجمشیدیان با اشاره به اینکه به برکت خون‌های پاک و زحماتی که کشیده شده، این امنیت و اقتدار رقم خورده است، تصریح کرد: باید قدردان این زحمات، ایثار و ازخودگذشتگی‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه هر قطره خون شهدای مدافع حرم، مرزبانان و سایر رزمندگان ما برای امنیت ایران اسلامی ریخته می‌شود، اضافه کرد: باید در جبهه پاسداری از نظام و ارزش‌های اسلامی در هر حوزه‌ای که کار می‌کنیم، حضور جدی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار