در برگزاری انتخاباتی سالم و در سایه ی امنیت و آرامش تلاش خواهیم کرد

مدیر کل سیاسی وانتخابات استانداری کرمانشاه گفت:در برگزاری انتخاباتی سالم و در سایه ی امنیت و آرامش تلاش خواهیم کرد، و کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری یا مجلس شوراهای اسلامی شهر و روستا رای بیاورند راه خود را می روند و آنچه که می ماند عملکرد ما مسئولان در برگزاری انتخابات است.
کد خبر: ۴۲۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۶ 17 May 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، امروز کرم محمدی در نشست با ناظران و بازرسان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرو روستاسراسر استان اظهارداشت:  همه ی ما دست اندارکاران و مجریان برگزاری انتخابات اگر به هدف مشترک خود توجه کنیم، در انجام وظیفه ی خویش دچار مشکل نخواهیم شد.

وی با بیان اینکه در برگزاری انتخابات ما باید امین و حافظ رای مردم باشیم ، افزود: بنا به فرموده ی مقام معظم رهبری رای مردم * حق الناس* است، و اجرای این مسئولیت در جهت منافع جناحی و سیاسی ما نیست، بلکه امانت مردم درسراسر کشور است که نباید روی زمین بماند.

مدیرکل سیاسی انتخابات گفت: با توجه به اینکه ما کاری بزرگ در پیش داریم که همه ی ما دست اندرکاران انتخابات درکنار هم  خواهیم  بود، و با توجه به مر قانون به وظیفه خویش عمل کرده و براساس آیین نامه های تعریف شده حرکت خواهیم کرد.

 محمدی اظهارداشت: جهانیان به حضور مردم برای شرکت در انتخابات و حضور در سر صندوق رای چشم دوخته اند،که حضور پر شور و شعور مردم در عرصه ی بین المللی ضریب امنیت کشورمان را تامین خواهد کرد.

وی ادامه داد: کسانی که در پای صندوق رای حضور می یابند همانند خانواده ی ما هستند، و به رای آنان احترام بگذاریم، ما در انجام این وظیفه بازرسان  و ناظران رادر مقابل خود ندیده بلکه در کنارخود خواهیم دید، که مردم با هوشیاری مقام معظم رهبری کشتی انقلاب را به مقصد نهایی خود می رسانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار