معاون اقتصادی شهرداری مشهد خبر داد:

طرح احیا و بازسازی قلعه وکیل آباد؛ بزرگترین مرکز گردشگری شرق کشور/ پیش بینی تأمین نقدینگی از بانک و معامله در بورس

معاون اقتصادی شهرداری مشهدگفت:پیگیر افزایش سرمایه شرکت سپهر وکیل آباد جهت سرمایه گذاری در مرحله اول برای 2700 میلیارد تومان و تکمیل تملکات اراضی بجمهن دو فعالیت بزرگ و مهم در دست اقدام معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری شهرداری مشهد می باشد.
کد خبر: ۴۲۴۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲ 15 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،محمد رضا مزجی، معاون اقتصادی و رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های کلان شهرداری مشهد با بیان این مطلب، گفت: شرکا یاد شده در جهت تامین منابع مالی از طریق افزایش در سرمایه شرکت سپهر وکیل آباد مشهد تعهد همکاری و سرمایه گذاری داده است که امیدواریم با تحقق آن، روند اجرای طرح تسریع و شتاب مؤثری به خود بگیرد.
مزجی اظهار امیدواری کرد با تامین افزایش سرمایه هماهنگی شد، با شرکاء سرمایه گذاری برای اجرای فاز اول طرح وکیل آباد صورت پذیرد و در این مرحله تا مبلغ 2700 میلیارد تومان و پیش بینی اقدامات لازم ... شده است و انشاالله شرکت سپهر وکیل آباد تبدیل به یک فعال در بورس اوراق بهادار و به شکل سهامی عام فعال خواهد شد و با جذب سرمایه های خرد مردمی در مراحل بعدی منابع مالی ،فازهای تکمیلی این طرح بزرگ ملی را ، تامین خواهد 
کرد .
وی افزود: در فاز اول برای 25 هکتار از مجموع 100 هکتاری قلعه وکیل آباد عملیات عمرانی پیش بینی شده است که شهرداری مشهد با آورده نقدی و غیر نقدی معادل حدود بیست درصد سهام شرکت را تامین خواهد نمود.
مزجی خاطر نشان کرد: در این پروژه نقش بارز شهرداری با فراهم سازی بستر لازم برای سرکایه گذاران و تامین منابع مالی به کمک فعالان اقتصادی را در شهر در راستای توسعه توازن شهری خود به نمایش می گذارد ، که این حرمت می تواند الگوی بسیار مناسبی برای دیگر پروژه ها و سایر شهرداری های کشور باشد و نتایج خوب را همگان ملاحظه نمایند . 
وی در ادامه به پیگیری معاونت متبوع خود در خصوص تکمیل تملکات زمین های بجمهن اشاره و تاکید کرد: به رغم کمبود منابع مالی و رکود سخت حاکم بر فضای اقتصادی کشور توانسته ایم با همکاری مالکین و ترکیب نقدی و معوض غیر نقدی به مراحل نهایی تملکات دست یافته و به فضل الهی به زودی شاهد اجرای پروژه نقش الرضا (ع) یکی از اقدامات اثر گذار دیگر ، برای توسعه و آبادانی مشهد الرضا ( ع ) باشیم.
 
 شهرداری مشهد مقدس با مشارکت شرکت سپهر هشتم ، گروه سرمایه گذاری خوارزمی ، بانک گردشگری و شرکت سرمایه گذاری الوند در فاز اول طرح 100 هکتاری قلعه وکیل آباد مشارکت مالی خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار