واحدهای تولیدی تقویت شوند تا مردم به شهر نیایند

فرماندار شهرستان ممسنی با اشاره به نقش موثر واحدها و کارگاههای تولیدی کوچک در مراکز شهرستانها در خلق فرصتهای جدید شغلی گفت : حمایت جدی از این واحدها رونق و تقویت بنیه اقتصادی منطقه را به دنبال خواهد داشت .
کد خبر: ۴۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰ 30 May 2015
تابناک فارس به نقل از ایرنا:رهام پیکری با تاکید بر حمایت از تولید داخلی به عنوان رویکرد دولت تدبیر و امید اظهار داشت :هر چه بر دامنه توسعه این واحدها وکارگاهها در شهرستانها افزوده شود به همان میزان از مهاجرت ساکنان این مناطق به شهرهای بزرگ جلوگیری می شود.

وی گفت : تقویت واحدهای تولیدی کوچک در شهرستانها علاوه بر درآمد زایی پایدار برای روستائیان از مهاجرت بی رویه آنان به شهرها و خالی ماندن روستاها ممانعت کرده و در نتیجه می توان شاهد استمرار و تحقق بخشی اقتصاد مقاومتی مورد نظر مدیران نظام بود.

پیکری با بیان اینکه گوشه گوشه جامعه ما از ظرفیتها و قابلیت های پرشماری در زمینه های اقتصادی و انسانی برخوردار است تصریح کرد :تنها با تکیه بر ظرفیت و دانش داخلی و همت بالای جوانان این مرز و بوم باید تولید را به شکوفایی رساند.

وی گفت : بر همین اساس در شورای اضتغال و سرمایه گذاری شهرستان بازدیدهای دوره ای و مستمر از کارگاههای تولیدی شهرستان ممسنی را بمنظور شناسایی مشکلات این واحدها و سرعت بخشی در روند حل موانع را در اولویت کاری قرار داده ایم .
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار