سرمایه‌گذاری 6000 میلیارد تومانی در لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سرمایه‌گذاری 6000 میلیارد تومانی طی سال‌جاری در لرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۲۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸ 04 April 2017
 مهندس آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کارخانه پتروشیمی از یک بدنه کارشناسی جوان برخوردار است، بیان کرد: تجربه نشان داده رابطه و تعامل کارگر و کارفرما باعث ایجاد اتفاقات خوبی در بحث تولید و رونق اشتغال خواهد شد.


وی ادامه داد: نیروی جوان یک پتانسیل خوب و قابل اعتنا در پتروشیمی لرستان محسوب می‌شود و باید از این ظرفیت نهایت بهره را برد.


آشتاب یادآور شد: خوشبختانه خوداتکایی را در شرکت پتروشیمی شاهد هستیم و قطعا با سرمایه‌گذاری و تولید و اشتغال به رفاه خواهیم رسید.


این مسئول با تقدیر از تلاش‌های استاندار لرستان در راستای سرمایه‌گذاری و تولید و اشتغال در لرستان اعلام آمادگی کرد در تمامی بخش‌های مورد نیاز شرکت پتروشیمی با آنها همکاری و تعامل گسترده را داشته باشد.


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریت استان توجه ویژه به تولید و اشتغال دارند، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال رونق تولید و ایجاد اشتغال را در لرستان شاهد خواهیم بود.


وی با بیان اینکه فرمان مقام معظم رهبری را باید با تمام تلاش و همت اجرایی کنیم از سرمایه‌گذاری 6000 میلیارد تومانی طی سال‌جاری در لرستان خبر داد و افزود: در حال حاضر تولید و اشتغال نیاز ضروری لرستان است که در این بین باید همپای مدیریت ارشد استان تلاش‌هایمان را بیشتر و بیشتر کنیم.


آشتاب عنوان کرد: ما معتقدیم توجه به تولید باعث خواهد شد در پرتو تولید، اشتغال ایجاد شود برای تحقق شعار سال باید از ظرفیت‌های داخلی حمایت کنیم.


وی از تولید و اشتغال به‌عنوان مسیر پیشرفت یک جامعه یاد کرد، گفت: اگر کشوری بخواهد استقلال و عدم وابستگی خود را حفظ کند بهترین راه تکیه به توان داخلی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار