صبا در منطقه بیم و امید

صبای قم با قبول شکست برابر پدیده مشهد هنوز در منطقه بیم و امید قرار دارد.
کد خبر: ۴۰۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱ 03 April 2017
به گزارش تابناک قم، پنج هفته دیگر مانده تا شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به‌پایان برسد.

صبا که از ابتدای کار با فرازوفرودهای بسیار روبه‌رو بود چشم به بازی‌های پایان فصل دوخته تا بتواند از منطقه خطر جدا شود و در لیگ باقی بماند.

پیش از آغاز نیم فصل دوم صمد مرفاوی بازیکن خوبی را جذب کرد و همین منجر شد تا در دور برگشت نتایج بهتری نسبت به نیم فصل اول به‌دست بیاید.

لیگ شانزدهم پیش از آغاز عید نوروز به تعطیلی 16 روزه رفت و در این مدت تیم‌ها تمرینات سبکی را انجام دادند.

دراین‌بین مسابقات تیم ملی کشورمان که در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه قرار دارد برگزار شد.

پس از پایان تعطیلات صبایی‌ها در یازدهم فروردین‌ماه به مصاف پدیده مشهد رفتند و در خانه حریف نتیجه را یک بر صفر واگذار کردند.

صبا در این مسابقه بر عقیده بسیاری از کارشناسان همچون سایر بازی‌ها یک بازی منطقی را انجام داد اما نتوانست نتیجه لازم را کسب کند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم پس از شکست برابر پدیده اظهار داشت: بازی سختی برای هر دو تیم بود، نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم و روحیه مبارزه را ازدست‌داده بودیم و در تمام نقاط، جنگندگی همیشگی را نداشتیم و روی اشتباه، گل را دریافت کردیم.

وی افزود: در نیمه دوم بهتر شدیم و با تغییراتی که اعمال کردیم، روند بهتری داشتیم، اما متأسفانه نتوانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. فکر می‌کنم در نیمه دوم شرایط بهتری را داشتیم و مستحق گرفتن یک امتیاز از این بازی بودیم. متأسفانه زمان بدی در نیمه اول گل خوردیم که باعث شد در ادامه کارمان سخت‌تر شود.

سرمربی صبا در مورد ارزیابی‌اش از عملکرد داور دیدار این تیم مقابل پدیده، گفت: به نظرم روی عنایتی پنالتی شد، اما داوری نظرش این‌چنین نبود. شاید من از صحنه دور بودم و ندیدم.

 مرفاوی درباره مشکلی گلزنی تیم صبا، تصریح کرد: امیدواریم دربازی‌های آینده با تلاش بیشتر بتوانیم آمار گلزنی بهتری پیدا کنیم.

حالا صبا با شکست برابر پدیده کارش بسیار به‌هم‌پیچیده شده است و باید برای ماندن در لیگ برتر باید امتیاز لازم را کسب کند.

با شکست به‌دست‌آمده صبا هنوز در منطقه بیم و امید قرار دارد و زنگ خطر سقوط در گوش مجموعه صبا هرروز به صدا درمی‌آید.

 شاگردان مرفاوی در هفته بیست و ششم در قم از تراکتورسازی پذیرایی می‌کنند، تیمی که این روزها سخت به دنبال کسب امتیاز است تا کورس قهرمانی را از دست ندهد.

به نظر می‌رسد تراکتوری‌ها به‌آسانی در قم امتیاز ندهند و صبایی‌ها کار دشواری را داشته باشند.

اما این پایان کار نیست صبا در هفته باقی‌مانده باید با تیم‌های استقلال تهران، سپاهان، نفت تهران و استقلال خوزستان دیدار کند که امتیاز گرفتن از هرکدام از تیم‌ها سخت به نظر می‌رسد.

صبا برای جدا شدن از منطقه خطر به حداقل 6 امتیاز دیگر نیاز دارد تا بتواند خود را  جدا از تیم‌های سقوط‌کننده ببیند.

به‌جز صبا سیاه‌جامگان، ماشین‌سازی، صنعت نفت و سایپا از نامزدهای سقوط به‌حساب می‌آیند که هرلحظه امکان دارد به لیگ یک سقوط کنند.

نمایندگان قم در لیگ برتر فوتبال هم‌اکنون با 22 امتیاز در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار