نامزدی تاجگردون برای ریاست جمهوری

دروغ سیزده به دری یا شوخی بی مزه؟/تاجگردون : در انتشار شوخی دقت کنید!

تاجگردون عنوان کرد: من در جایگاه خود با تمام قدرت مشغول به فعالیت هستم. بهتر است برای انتشار یک شوخی کمی دقت شود.
کد خبر: ۴۰۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲ 02 April 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امروز صبح شبکه های مجازی مملو از انتشار خبری بود که از انصراف تاجگردون از نمایندگی مجلس برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری خبر می داد ! ضمن اینکه پس از انتشار خبر نوشته بود مصاحبه ای اختصاصی از وی هم منتشر خواهد شد. البته این شوخی یا به اصطلاح دروغ سیزده به دری از کانال تلگرامی یکی از رسانه های طرفدار تاجگردون منتشر شد .
 این شوخی به نظر می رسد چندان به جا نبود چرا که تاجگردون از نظر بسیاری از مردم استان توانایی های بالایی دارد و در همان لحظات اول انتشار این خبر بسیاری خوشحال و امیدوار به ورود تاجگردون به این عرصه بودند و این شایعه به نوعی سرخوردگی برای شنوندگان به وجود آورد بر همین اساس تاجگردون هم موضع گرفته و گفت : صندلی مجلس را که مردم حوزه انتخابیه‌ام با اعتماد کامل به من سپرده‌اند با هیچ چیز عوض نخواهم کرد.

غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با برخی خبرگزاری ها، در واکنش به خبر انصرافش از نمایندگی که در فضای مجازی منتشر شده بوده، گفت: یک دروغ سیزده در فضای مجازی منتشر شده که به هیچ عنوان صحت ندارد.
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: من در جایگاه خود با تمام قدرت مشغول به فعالیت هستم.
وی بیان کرد: صندلی مجلس را که مردم حوزه انتخابیه‌ام با اعتماد کامل به من سپرده‌اند به هیچ عنوان ترک و با هیچ چیز عوض نخواهم کرد و با قدرت تمام به خدمت کردن به مردم ادامه خواهم داد.
تاجگردون عنوان کرد: بهتر است برای انتشار یک شوخی کمی دقت شود.
وی اضافه کرد: با تمام وجود در خدمت مردم حوزه انتخابیه و استان خود هستم و به خدمت رسانی به آنها و گام برداشتن در جهت توسعه و آبادانی استان و حوزه انتخابیه خود تلاش می‌کنم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار