تشرف 21 هزار زائر به بقاع متبرکه ناحیه 2

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم گفت: طی روزهای پنجم و ششم فروردین ماه سال جاری بیش از 21 هزار نفر به زیارت بقاع متبرکه این ناحیه مشرف شده‌اند.
کد خبر: ۳۹۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۷ 29 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام عبدالحمید فاطمیان با اشاره به عملکرد اوقاف ناحیه دو شهرستان قم طی روزهای پنجم و ششم فروردین ماه سال جاری اظهار کرد: بر این اساس و طی دو روز یاد شده، 26660 نفر در نمازهای جماعت ظهر و عصر و 2815 نفر در نمازهای جماعت مغرب و عشاء بقاع متبرکه این ناحیه شرکت کرده‌اند.

وی افزود: در مجموع طی دو روز پنجم و ششم فروردین ماه امسال 21 هزار و 450 نفر از مسافران نوروزی و شهروندان قمی به زیارت بقاع متبرکه ناحیه دو اوقاف قم مشرف شده‌اند.

 اسکان 1030 نفر در بقاع متبرکه

رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم با بیان اینکه مراجعه به ایستگاه‌های صلواتی طی مدت یاد شده بیش از 10 هزار نفر بوده است گفت: همچنین طی این دو روز 1030 نفر از مسافران نوروزی در بقاع متبرکه دارای زائرسرا اسکان یافته‌اند.

وی ادامه داد: در طول روزهای پنجم و ششم فروردین ماه امسال، 3 هزار و 446 نفر از خیمه‌های معرفت بقاع متبرکه ناحیه دو بازدید کرده‌اند و میزان کمک‌های طرح مودت نیز 350 هزار ریال بوده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار