مسافران در راه مانده در فارس، اسکان داده می شوند

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی و رییس اداره تعاون ورفاه آموزش و پرورش فارس گفت: باتوجه به تمهیدات اندیشیده شده، مدارس در حاشیه جاده های اصلی استان فارس برای اسکان مسافران نوروزی در راه مانده آماده شده است.
کد خبر: ۳۹۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶ 23 March 2017
خدابخش شهبازی پنجشنبه دربرنامه زنده تلویزیونی شبکه استانی فارس بیان کرد: با توجه به احتمال بروز حوادث ناگوار همچون تصادف و یا خرابی وسیله نقلیه مسافرین در طول سفر ، تمام مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پرورش در حاشیه جاده های اصلی سراسر فارس برای پذیرش و اسکان مسافران در راه مانده آماده هستند.
وی افزود: با توجه به نبود اقامتگاه و مهیمان پذیر مناسب در بسیاری از شهرهای استان فارس، آموزش و پرورش وظیفه پذیرش و اسکان همه میهمانان عزیز اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی را بر عهده دارد و در همین زمینه در یکهزار و 960 مدرسه تعداد 18 هزار 300 کلاس در سراسر استان برای این کار تجهیز شده است.
شهبازی اظهارداشت: در این زمینه حدود چهار میلیارد تومان برای تجهیز مدارس استان توسط وزارت متبوع اختصاص یافته که از محل این اعتبار 36 هزار و 416 قلم جنس برای تجهیز مدارس استان خریداری شد.
او اضافه کرد: برای این تعداد مدارس حدود دو هزارو 326 دستگاه یخچال، 200 دستگاه اجاق گاز، 430 دستگاه آبگرمکن، 700 دستگاه تلویزیون، چهار هزار و 700 تخته فرش، 10 هزارو 260 بالش و 17 هزارو 800 تخته پتو خریداری و بین مدارس توزیع شده است.
دبیرستاد تسهیلات نوروزی آموزش و پرورش فارس ادامه داد: همچنین در این ایام سه هزار و 650 نفر از کارکنان آموزش و پرورش فارس در ستادهای اسکان آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند.
شهبازی عنوان داشت: استان فارس با وجود بقاع متبرکه و جاذبه های گردشگری و تاریخی زیاد بیشترین زائر و گردشگر را دارد و آموزش و پرورش فارس نیز در چهار سال گذشته توانسته بیشترین پذیرش میهمانان نوروزی را در کشور داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار