در دیدار با مدیرکل راه‌آهن قم مطرح شد

توصیه‌های یک مرجع در رابطه حسن خدمت به مردم

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) درباره اهمیت خدمت به مردم گفت: باید آن‌قدر تلاش کنیم و زحمت بکشیم که زینت اهل‌بیت(ع) به‌ویژه در امور مدیریتی باشیم.
کد خبر: ۳۹۲۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۴ 12 March 2017
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمدعلی علوی‌گرگانی در دیدار با مدیرکل راه‌آهن استان قم که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت ام‌البنین (س) اظهار داشت: برای هر خدمتی دو راه حسن نیت و سوء نیت وجود دارد، ولی آن چیزی که در حافظه تاریخی مردم خواهد ماند این نیت‌های خالص برای خدمت به جامعه است.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) درباره اهمیت خدمت به مردم افزود: باید آن‌قدر تلاش کنیم و زحمت بکشیم که زینت اهل‌بیت(ع) به‌ویژه در امور مدیریتی باشیم تا دیگران با افتخار بگویند فلان فرد پیرو مکتب امام صادق(ع) است. در ‌دو سه‌ هفته‌ای که از مسئولیت شما می‌گذرد الحمدالله خبرهای خوبی از حسن خدمات شما داشته‌ایم که امیدواریم ادامه پیدا کند.

مرجع تقلید شیعیان به برخی از مزیت‌های و تفاوت‌های  استان قم نسبت به شهرهایی دیگر کشور پرداخت و گفت: قم مرکز ثقل علم و دانش، خاستگاه انقلاب اسلامی و مورد اهتمام ویژه رهبری است، مسئولان باید بدانند خدمت به قم، خدمت به علم، مرجعیت و انقلاب است.

وی بابیان اینکه سابقه 19 ساله در مدیریت‌های راه‌آهن توسط مدیرکل جدید راه‌آهن استان قم یک مزیت مهم است، تصریح کرد: درخواست ما از شما این است که بتوانید تجربیات کارشناسی خود را در شهر قم پیاده کنید.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار