عضو اتاق بازرگانی استانبول:

آینده جهان در تولیدات رقم می‌خورد/ قزوین بهترین مکان برای سرمایه‌گذاری

عضو اتاق بازرگانی استانبول گفت: سرمایه‌گذاران ترکیه علاقمند هستند تا قدرتی که در تولیدات دارند در اختیار ایران قرار دهند چراکه آینده جهان را تولیدات رقم می‌زند.
کد خبر: ۳۸۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳ 05 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، ناهیت کمال‌بای به همراه هیأت تجاری ترکیه در جلسه مشترک با استاندار قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: قبل از این یک دفعه به ایران سفر داشتم و ایران کشور برادر ترکیه است و خود را در این کشور آزاد حس می‌کنیم.

وی افزود: هدف سرمایه‌گذاران ترکیه این است که مراودات خود را با ایران بیشتر کنند و مسائل سیاسی و فراز و نشیب آن اهمیتی برای این دو کشور ندارد چراکه مردم ترکیه ایرانیان را همیشه برادر خود می‌دانند و روابط سیاسی بر این روابط تأثیری ندارد.

عضو اتاق بازرگانی استانبول اضافه کرد: مسؤولان قزوینی مکان‌های مناسبی را به اعضای این اتاق نشان دادند و پذیرایی مناسبی صورت گرفت و بعد از این نوبت کار و فعالیت است.

کمال‌بای تصریح کرد: 40 درصد تولیدات ترکیه مربوط به اتاق صنایع استانبول است و مهم‌ترین و مرغوب‌ترین تولیدات ترکیه در اتاق صنایع استانبول انجام می‌شود.

وی یادآور شد: سرمایه‌گذاران ترکیه علاقمند هستند تا قدرتی که در تولیدات دارند در اختیار ایران قرار دهند چراکه آینده جهان را تولیدات رقم می‌زند.

عضو اتاق بازرگانی استانبول ادامه داد: اتاق صنایع استانبول قبل از این در هیچ کجای دنیا اقدامی مشابه ایران انجام نداده و نخستین سفر برای سرمایه‌گذاری در ایران صورت گرفته است.

کمال‌بای افزود: امیدواریم با کشور ایران و به ویژه استان قزوین رایزنی‌ها در خصوص سرمایه‌گذاری در این استان به نحو مطلوب صورت گیرد چراکه استان قزوین دارای ظرفیت‌های بالایی در تمام عرصه‌ها به ویژه صنعت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار