تهدید استکبار جهانی هیاهو و جنگ روانی است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: تهدیدهایی که امروز از سوی استکبار جهانی مشاهده می‌کنیم ناشی از عصبانیت آنها از شکست‌های پی در پی منطقه‌ای است که قطعا جز ایجاد هیاهو و فضاسازی‌های کاذب و جنگ روانی چیز دیگری نمی‌تواند باشد.
کد خبر: ۳۸۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 24 May 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به همت سپاه حضرت عباس (ع) در اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: استکبار جهانی به خوبی از قدرت و نفوذ جمهوری اسلامی ایران در منطقه و محبوبیت آن در بین ملت‌های آزادیخواه آگاه است و هیچ وقت نمی‌تواند در مسیر جنگ رودررو و یا جبهه نظامی با جمهوری اسلامی ایران ورود پیدا کند در حالی که روز به روز بر صلابت و اقتدار نظام اسلامی ما افزوده می‌شود.

وی تسلیم‌ناپذیری ملت ایران را یک درس عبرت‌آموز برای همه کشورهای آزادیخواه توصیف کرد و گفت: امروز بسیاری از کشورهای اسلامی منطقه و آزادیخواه جهان آرزو دارند که همچون ملت رشید ایران با تبعیت از ولایت فقیه و احکام شریعت اسلام در مقابل زیاد‌ه‌خواهی‌های دشمنان و ایادی منطقه‌ای آنها بایستند و همچون جمهوری اسلامی ایران در کمال عزت و عظمت باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یادآور شد: ما اگر امروز امنیتی داریم و عزت و شرافتمان روز به روز در حال گسترش است به خاطر تقویت روحیه ایثارگری،‌ شجاعت، جانبازی و شهادت‌طلبی است که فرزندان این مرز و بوم آن را از مکتب امام حسین (ع) و مرام سیدالشهدا دارند.

عاملی با بیان اینکه در گرامیداشت سوم خرداد باید این روحیه ایثارگری و شجاعت برای نسل آینده بازگو شده و به بهترین شکل انتقال یابد، بیان کرد: در همیشه تاریخ ملتی که ایستاده و به دشمنان باج نداده توانسته در صحنه ایستادگی‌ها و صلابت بی‌نظیر قدرت و توان خود را به نمایش بگذارد.

وی به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران اشاره کرد و ادامه داد: آنهایی که امروز دم از گزینه‌های مختلف به ویژه گزینه نظامی روی میز صحبت می‌کنند اگر توان آن را داشتند تاکنون کشور ما را مورد هجمه قرار می‌دهند ولی در این 36 سال نشان دادیم که تمام تهدیدها و ترفندهای استکبار جهانی بیهوده و بی‌معنا است.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: امروز نیز این ملت همچون سه دهه گذشته در صحنه است و لحظه‌ای از آرمان خود غفلت نکرده و به یقین نیروهای مسلح ما همچون دوران دفاع مقدس آماده و با روحیه جهادی در صحنه هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم یگان‌های نمونه نیروهای مسلح استان اردبیل از مقابل جایگاه رژه رفته و توانشان را به نمایش گذاشتند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار