دشمن به دنبال بی‌ثبات‌سازی در ایران است

امام جمعه خلخال گفت: دشمن به دنبال تحقق پروژه بی‌ثبات‌سازی در ایران است.
کد خبر: ۳۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 24 May 2015

به گزارش خبرگزای فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک سالروز آزادسازی خرمشهر در خلخال اظهار کرد: دشمن به دنبال تحقق پروژه بی‌ثبات‌سازی در کشور ایران است و این سپاه پاسداران است که عرصه را بر دشمنان تنگ کرده است.

وی با اشاره به هراس جهانی‌ و منطقه‌ای استکبار جهانی از قدرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران قدردان زحمات سپاه بوده و این نیرو به حقیقت امتحان خود را پس داده است.

امام جمعه خلخال سرمشق امروز سپاهیان را حضرت امام حسین (ع) و ابوالفضل‌العباس (ع) عنوان کرد و یادآور شد: باید بدانیم که امروز دشمن بیکار ننشسته و هنوز به دنبال رخنه در این کشور است که توانمندی این نیروی مقتدر امان دشمن را بریده است و در وضعیت کنونی منطقه نیز سپاه در برقراری امنیت و آسایش به خوبی به وظیفه خود عمل کرده است.

رشتبری با تقدیر از فرماندهی و مجموعه کارکنان و پایوران سپاه پاسداران خلخال و سربازان این ناحیه بیان کرد: سپاه پاسداران در تمامی زمینه‌ها به خوبی در کنار سایر قوا انجام وظیفه کرده و این نیرو با اخلاص همیشگی همچنان در خط ولایت فقیه و تابع فرمان مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به تحولات منطقه و توافقات هسته‌ای گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش‌آموختگان دانشگاه امام حسین (ع) به روشنی تمامی دسیسه دشمنان و کارشکنی استکبار جهانی را تشریح کرد و این گفته مقام معظم رهبری نیازمند توجه جدی و تحلیل مناسب است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال گفت: یک جمله امام (ره) صداقت و اخلاص پاسداران را تایید می‌کند که اگر سپاه نبود کشور هم نبود و باید این نیرو همچنان در خدمت نظام و انقلاب باشد.

رشتبری با اشاره به عملکرد موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در داخل مرز و خارج از مرزهای جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: اینک بر دشمنان ثابت شده است که سپاه پاسداران به حق یک نیروی مقتدر و شایسته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم با حضور مسئولان از سه خانواده معظم شهید عملیات ‌بیت‌المقدس از شهرستان خلخال تجلیل شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار