کاهش چشم گیر قاچاق سوخت در هرمزگان

رئیس پلیس هرمزگان گفت: قاچاق سوخت در هرمزگان کاهش محسوسی یافته است.
کد خبر: ۳۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲ 27 May 2015
به گزارش تابناک، سرتیپ دوم پاسدار رضا محمدی‌یگانه صبح امروز در حاشیه بازدید از پالایشگاه نفت بندرعباس با اشاره به اینکه قاچاق گازوئیل در هرمزگان از دغدغه‌های ملی و از مطالبات شورای امنیت کشور است، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای در رابطه با مبارزه با قاچاق سوخت و کنترل مبادی خروجی در هرمزگان صورت گرفته و امروز می‌توان گفت قاچاق سوخت در استان به حداقل ممکن رسیده است.

وی با بیان اینکه فرآورده‌های نفتی از منابع مهم ملی است و نقش مستقیمی در اقتصاد جامعه دارد، گفت: برنامه‌ریزی‌ها و موفقیت‌های کسب شده در راستای کنترل قاچاق سوخت در هرمزگان، به گفته مقامات کشوری مثال زدنی است.

فرمانده انتظامی هرمزگان تاکید کرد: تلاش صنعتگران حوزه نفت و تامین انرژی مورد نیاز جامعه، منجر به تامین معاش مردم و قاعدتا منجر به افزایش امنیت می‌شود.

محمدی‌یگانه با تشکر از مدیریت شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای همکاری‌های لازم در جهت افزایش امنیت و با بیان اینکه در تامین امنیت همه جامعه و صنایع نقش دارند گفت: تلاش شده است با توجه به ویژگی‌های هرمزگان به لحاظ مهاجر و گردش‌پذیر بودن امنیت مناسب را در همه بخش‌های استان فراهم کنیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار